Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی در این نشست با ابراز خرسندی از حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و تقدیر از موفقیت های کسب شده اظهار داشت: اولین کاری که باید انجام شود هماهنگی بین کلیه دستگاه های اجرایی در امر ورزش است و باید از تمامی ظرفیت های بخش های مختلف برای این امر استفاده و این ظرفیت ها را در جهت توسعه ورزش دانشگاهی افزایش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم افزود: امیدوارم با تدوین و اجرای دقیق و درست برنامه ها شاهد حضوری پر رنگ تر و موفقیت‌های بیشتر دانشجویان ورزشکار در میدان های مختلف ورزشی، به ویژه مسابقات بین المللی باشیم.

وی افزود: علاوه بر جایگاه ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی نیز اهمیت زیادی بدهیم چون قشر وسیعی از دانشجویان را در برمی گیرد و یکی از کارهای که باید روی آن تمرکز ویژه داشته باشید ورزش بانوان و افزایش سرانه ورزشی دانشگاه ها است.

دکتر غلامی در پایان تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی همواره مورد حمایت وزارت علوم بوده و امیدوارم که حمایت سایر بخش ها نیز همانند گذشته از این فدراسیون ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیت های بیشتر جوانان و خصوصاً دانشجویان باشیم.

در ادامه این نشست، دکتر صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز گزارشی از وضعیت ورزش دانشگاهی را بیان کرد و گفت: یکی از نقاط قوت ورزش دانشگاهی در دولت تدبیر و امید، حضور موفق در رویدادهای بین المللی و نتایج درخشان در دو یونیورسیاد دانشجویی که موفق به کسب نتایج ارزشمند برای کشور شده است.

سپس دکترمحمدرضا دهخدا، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گزارشی از کارهای انجام شده و برنامه های فدراسیون و گزارشی از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان و نتایج کسب شده ارائه داد.

وی تداوم این موفقیت ها را در حمایت تمامی دستگاه های مسئول در این عرصه دانست و خواستار تشکیل شورای عالی ورزش دانشگاه ها شد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید