Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه از کاهش اعتماد به دانشگاه‌ها گلایه کرد و گفت: همه ما در قبال مردم مسئولیم و باید برای حل مشکلات کشور، آستین‌ها را بالا بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا ولیلو در مراسم اختتامیه هفته پژوهش این دانشگاه با قدردانی از متولیان حوزه پژوهش و استادان، دانشجویان و پرسنل دانشگاه در برگزاری باشکوه هفته پژوهش اظهار کرد: «تبدیل دانشگاه‌های نسل سوم به کارآفرین زمانی محقق می شود که پژوهش هدفمند با تولید علم نافع و تبدیل آن به ثروت همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی به رتبه 16تولید علم ایران در جهان اشاره کرد و افزود: «متأسفانه چنین رتبه ای در اقتصاد به چشم نمی خورد و این یعنی در استفاده کاربردی از علوم تولیدی، موفق نیستیم.»

رئیس واحد مراغه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را از مسائل مهم کشور برشمرد و گفت: «با هدایت پایان نامه های ارشد و دکتری به سمت کارآفرینی و تقویت مراکز رشد دانشگاهها و حمایت از اجرای طرح های مصوب این مراکز، می توان به آرمان تحقق تولید علم نافع و تبدیل آن به ثروت دست یافت.»

وی از ایجاد بی رویه پژوهشکده ها در بسیاری از نهادها و از کاهش اعتماد به دانشگاه‌ها گلایه کرد و افزود: «متأسفانه پژوهش در دانشگاه ها هم عمومیت ندارد . اگر استادان، آموزش و پژهش را توأمان انجام دهند و آموزش های علمی در راستای نیل به اهداف عملی و کاربردی باشد، بسیار عالی است و از این طریق می توان به رونق اقتصاد پژوهشی دست یافت.»

در این مراسم دکتر یوسف مهمان نواز معاون پژوهش و فناوری واحد مراغه گزارش کوتاهی از نحوه عملکرد دانشگاه در هفته پژوهش و برگزاری سمینارها، کنفرانس ها و کارگاه های این هفته، ارائه کرد و در پایان از استادان ارائه دهنده مقاله، سخنرانی و کنفرانس با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

ملکی چوبری پیش از این عهده دار مسؤولیت معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بوده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاون اداری و مالی و توسعه و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فومن و شفت و نیز رشت و همچنین مسوولیت‌های گوناگون در بسیج اساتید از جمله مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله سوابق این مدیر جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیش از این محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بود که با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شده است.

کد خبر 6083857

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان