Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس پروانه سلحشوری به نمایندگی از طراحان، گفت: از آنجا که درآمدزایی صنعت گردشگری می تواند بسیار بیشتر از درآمدهای نفتی و قابل اتکاتر باشد پیشنهاد رسیدگی اولویت دار کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را مطرح کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این کمیسیون به صورت ویژه بررسی و رفع موانع توسعه صنعت گردشگری، تصویب قوانین لازم برای توسعه صنعت گردشگری و نظارت بر این حوزه را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کوهکن در مخالفت با این درخواست گفت: به جای اولویت دادن به این درخواست بهتر است تکلیف پرداخت حقوق کارکنان فولاد و بازنشستگان را در اولویت قرار دهیم.

جبار کوچکی نژاد در موافق با این درخواست گفت: در همه کشورهای دنیا گردشگری به عنوان یک موضوع مهم در اقتصاد در نظر گرفته می‌شود در ایران نیز در قالب مواد ۹۷ تا ۱۰۰ لایحه قانون برنامه ششم توسعه اهدافی برای رونق گردشگری به تصویب رسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در حال حاضر در سال 10 میلیون نفر به خارج از کشور سفر می کنند در حالیکه سه میلیون نفر گردشگر به کشور سفر می کنند. تشکیل کمیسیون ویژه نیز در اقتصاد و فرهنگ گردشگری می تواند تاثیرگذار باشد.

پس از سخنان موافقان و مخالفان طرح، مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا با درخواست بررسی این طرح با اولویت مخالفت کرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟