Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:35:53 GMT

مائوریسیو ساری: همشیک فوق‌العاده بود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۶۳۸۶

مائوریسیو ساری: همشیک فوق‌العاده بود

سرمربی تیم فوتبال ناپولی به تمجید از گلزن اسلواک تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هجدهم رقابت‌های سری A شش دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی ناپولی، صدرنشین جدول رده‌بندی توانست در خانه با نتیجه سه بر دو سامپدوریا را از پیش‌رو بردارد. گل‌های ناپولی را در این دیدار آلن، اینسینیه و همشیک به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

مائوریسیو ساری درباره صدرنشینی تیمش در لیگ ایتالیا گفت: برابر سامپدوریا شخصیت بالای تیم خودمان را نشان دادیم. از نمایش تیمم در این دیدار خیلی راضی هستم. من تیم حریف را به خوبی تحلیل کرده بودم. متاسفانه گل بدی را هم در نیمه نخست دریافت کردیم ولی رفته رفته به خودمان آمدیم و توانستیم به آن چه که می‌خواستیم برسیم. سامپدوریا تیم خیلی خوبی است که مربی بزرگی را هم روی نیمکت دارد. متاسفانه اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم که نباید در بازی‌های آینده آن‌ها را تکرار کنیم. رقابت در لیگ ایتالیا بسیار سخت و فشرده است و اگر اشتباه نکنیم می‌توانیم جایگاه نخست را برای خودمان نگه داریم.

او درباره رکوردشکنی مارک همشیک ستاره اسلواک تیم خود نیز گفت: همشیک فوق العاده است. برای او خیلی خوشحالم. او شایسته بهترین‌ها است و خوشحالم که رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه را شکست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • پوچتینو: پالمر قدردان گواردیولا است؛ وجود لیمو در دفترم خرافه نیست
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»