Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله ‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، بمنظور حل و رفع چالش‌های کلان سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله ‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، بمنظور حل و رفع چالش‌های کلان سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور برگزار می شود.

 آشنایی با آخرین دستاوردهای نظری و عملی اندیشمندان، صاحب‌نظران و خبرگان کشور در حوزه فضای مجازی، کاهش شکاف میان رویکردهای مهندسی و انسانی در عرصه سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، درگیرکردن بدنه فضای دانشگاهی و حوزوی کشور با چالش‌های کلانِ سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، از مهمترین اهداف این سلسله نشست ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه همین گزارش، اولین نشست با موضوع «اقتصاد و کسب و کار در فضای مجازی» و با سخنرانی رضا بنی‌اسد دکترای مدیریت سیاست‌گذاری دانشگاه تهران وعضوهیئت علمی دانشکده معارف اسلامی ومدیریت دانشگاه امام صادق(ع)، از ساعت۸:۳۰ الی۱۰:۳۰روز چهارشنبه ۶ دیماه ۹۶ در محل سالن کنفرانس پژوهشگاه، واقع در انتهای خیابان کارگر شمالی، خیابان بیستم( ابطحی غربی)، پلاک ۱۲۳، طبقه دوم برگزار می شود.

خاطر نشان می سازد، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این سلسله نشست ها می توانند با شماره تلفن ۸۸۶۳۰۳۶۲ ، تماس حاصل نمایند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران