Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) گفت: تیم پزشکی بیمارستان خیریه قلب الزهرا موفق به انجام عمل جراحی تعویض دریچه آئورت به روش بسته، با استفاده از بالن شدند.
پیمان ایزد پناه افزود: این روش که عمل تاوی (TAVI) نامیده می‌شود جراحی پیشرفته قلب بسته است که دریچه مصنوعی از راه شریان کشاله ران و با استفاده از وسایل خاص وارد قلب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزد پناه با اشاره به عمر مفید پنج تا ۱۰ ساله دریچه‌های بیولوژیک عمل تاوی، افزود: در حال حاضر تعبیه دریچه مصنوعی از راه بالن، بیشتر برای بیماران با سن بالا که امکان بیهوشی عمیق و جراحی باز را ندارند پیشنهاد می‌شود.
رئیس بیمارستان قلب الزهرا ادامه داد این عمل با بیهوشی سبک در کمترین زمان و بدون نیاز به جراحی است و بیمار حداکثر پس از گذشت سه روز از عمل می تواند به فعالیت‌های روزمره و عادی بپردازد.
او یادآور شد: در صورت پوشش بیمه‌ای، بیماران بیشتری می‌توانند از این عمل بهرمند شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد

احسان هدایتی روز شنبه بیان کرد: بیمار خانمی با ۵۸ سال سن با علایم درد در ناحیه شکم و لگن و تورم کل شکم به بیمارستان نظام مافی مراجعه کرد که پس از بررسی‌های اولیه وجود توده تخمدان این بیمار تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: این بیمار توسط تیم پزشکی این بیمارستان جراحی و توده‌ای با وزن چهار کیلوگرم با اندازه ۲۴ سانتی متر از داخل تخمدان چپ بیمار به صورت کامل بدون آسیب به احشای شکم، روده و عروق بزرگ داخل شکم خارج شد.

هدایتی گفت: تیم پزشکی در این عمل جراحی چند ساعته با تلاش و دقت کافی و همراهی سایر کارکنان اتاق عمل بیمارستان توانست با موفقیت این عمل جراحی حیاتی را برای نجات جان بیمار انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • جراحی دیسک کمر با روشی ساده
  • نجات جان ۲ جوان در بیمارستان رازی سراوان
  • نجات جان ۲ جوان با جراحی شگفت‌آور در بیمارستان سراوان
  • ناظم بکائی: ساخت اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه الزهرا (س) در سال ۱۴۰۳/ منابع هنوز اختصاص داده نشده
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • عکسی از علی شمخانی در حال استراحت در بیمارستان
  • (تصویر) عکسی از علی شمخانی روی تخت بیمارستان
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش