Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:41:40 GMT

اتفاق دردناک برای کشتی گیر جوان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۶۹۴۵

اتفاق دردناک برای کشتی گیر جوان

کشتی گیر ۱۹ ساله بابلی مبتلا به سرطان بعد از یک سال و نیم متوجه بیماری خود شده است.

به گزارش  "ورزش سه"، حسین قنبرزاده فرنگی‌کار ۱۹ ساله اهل بابل است که سابقه کسب مقام سوم قهرمانی کشور و پنجمی جام یادگار امام را در کارنامه دارد، متاسفانه به بیماری سرطان مبتلا شده است.


این قهرمان کشتی به خاطر ابتلا به سرطان مغز استخوان و ریه نزدیک به ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده و شرایط مساعدی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه اطرافیان حسین، از یک سال و نیم قبل از بیماری او مطلع هستند؛ اما خودش یک ماه بیشتر نیست که متوجه این ماجرا شده است.


علی جباری مربی حسین قنبرزاده در این باره می گوید: «طی یک سال و نیم گذشته نگذاشتیم حسین متوجه بیماری‌اش شود اما از یک ماه پیش او فهمید به بیماری سرطان مبتلا شده است. البته او چند ماه پیش کاملا خوب شد و حتی پزشکان با گرفتن عکس اعلام کردند بیماری او از بین رفته است اما متاسفانه پس از مدتی باز هم به شکلی شدیدتر به وضعیت سابق بازگشت و پزشکان اعلام کردند سرطان در کل بدن او پخش شده و ریه‌اش نیز در وضعیت بدی قرار دارد. متاسفانه مادر، دایی و پدربزرگ این کشتی‌گیر نیز در سالیان قبل به همین علت از دنیا رفتند.»


فدراسیون کشتی هم بعد از اطلاع از این مساله، نماینده خود را به عیادت حسین قنبرزاده اعزام کرد. قاسم رضایی، رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی روز جمعه به همراه گروه آرین که یک سازمان مردم نهاد برای خدمات درمانی به بیماران سرطانی در شهرستان آمل است به دیدار حسین قنبرزاده عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان رفت.


رضایی هم بعد از دیدن قنبرزاده درباره وضعیت او گفت: «این کشتی گیر کشورمان هم اکنون در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و امیدوارم با پیگیری های گروه درمانی آرین و آقای مسقطی رئیس این گروه و ارتباطی که با متخصصان پزشکی در تهران دارند بتوانیم به درمان این کشتی گیر کمک کنیم. از طرف فدراسیون کشتی، اعلام کردم که آمادگی هرگونه همکاری و کمک به خانواده محترم این کشتی گیر را داریم. از تمامی مردم و جامعه کشتی تقاضا دارم که برای سلامتی حسین قنبرزاده دعا کنند تا وی سلامتی خود را بازیابد.»

کشتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعلاً سفر نروید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیر حسین کولیوند،رئیس سازمان هلال احمر گفت: کسانی که بیماری حاد و بیماری مزمن دارند؛ بهتر است خود را به مناطق امن‌تر برساند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

کولیوند با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل است؛ گفت: ۱۰۰ تیم عملیاتی در ۵ استان با وضعیت قرمز حضور دارند. از قبل بالگردها به این مناطق اعزام شده‌اند؛ البته توصیه ما عدم حرکت و نرفتن به سفرهای غیر ضروری است. هلال احمر کاملاً آماده امدادرسانی در مناطق احتمالی سیل زده است.

رئیس سازمان هلال احمر گفت: همه دستگاه‌ها در سازمان امداد و نجات با مدیریت جناب دکتر نامی حضور دارند اما چند توصیه جدی وجود دارد؛ کسانی که بیماری حاد و بیماری مزمن دارند؛ بهتر است خود را به مناطق امن‌تر برساند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. مادران بارداری که امکان زایمان در روزهای آتی را دارند باید به مناطق و شهرهای بزرگ‌تر مراجعه کنند. هر فردی که ممکن است در روزهای آینده نیازمند مراجعه به پزشک داشته باشد بهتر است به مناطق بزرگ‌تر و شهرها برود تا اگر خدای نخواسته سیلاب منجر به قطع راه‌های روستایی و عشایری شد؛ به مناطق امن‌تر رفته باشند.

وی با توجه به اینکه استان‌های معین ۵ استان در خطر هم وضعیت نارنجی دارند؛ گفت: این مطلب درست نیست که استان‌های معین خودشان وضعیت نارنجی داشته باشند. ۱۰ استان را به عنوان استان معین انتخاب کردیم؛ ضمن اینکه برای هر استان تحت خطر دو یا سه استان معین انتخاب کردیم.

سامانه بارشی عصر امروز وارد کشور شده و از فردا سه شنبه این سامانه بارشی تقویت خواهد شد و در بخش‌های غرب و جنوب غرب کشور وجود خواهد داشت. بیشترین شدت سیل آب در استان‌های ایلام، کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان است و در این استان‌ها سیلاب و طغیان رودخانه‌ها را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • فعلاً سفر نروید
  • آخرین وضعیت عبدالله مومنی در زندان از زبان وکیل او /درخواست داده ایم در نوروز کنار همسرش که مبتلا به سرطان است، باشد
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • ببینید | وضعیت دردناک بخش نوزادان بیمارستانی در غزه
  • یک اتفاق تلخ و یک ریسک بزرگ؛ دور شدن دلخانی از قامت قهرمانِ جهان