Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیر انجمن هنرمندان مجسمه ساز گفت: با گذشت 20 سال از تدوین اساسنامه انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، اصلاح اساسنامه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و این کار موجب رشد کیفی و کمی فعالیت های این تشکل می شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن هنرمندان مجسمه ساز، روح اله شمسایی با اشاره به اینکه حدود ٢٠ سال که از تدوین اساسنامه انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران می گذرد، اظهار داشت: تصمیم گیری جهت اصلاح و به روز رسانی اساسنامه می تواند با مشارکت اعضای انجمن به رشد کیفی و کمی این تشکل کمک کند و مسیر اتخاذ تصمیات بنیادین، کارساز و تاثیرگذار توسط ارکان انجمن را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه انجمن هنرمندان مجسمه ساز، یکی از تشکل های فعال و مهم در حوزه تجسمی به شمار می رود، افزود: به دلیل برخی محدودیت هایی که دراساسنامه انجمن وجود دارد هیات مدیره های آن در دوره های مدیریتی مختلف همواره با مشکلاتی برای اجرایی کردن برنامه هایشان رو به رو بوده اند.
وی گفت: مدت هاست که تصحیح و تکمیل اساسنامه در دستور کارهیأت مدیره دوره دهم انجمن قرار گرفته است و برهمین اساس جلسات متعددی با حضور استادان و صاحبنظران برگزار شده و دیدگاه ها برای اصلاح اساسنامه در نظر گرفته شده است.
به گفته دبیر هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، این انجمن قصد دارد پنجم دی ماه امسال در محل خانه هنرمندان ایران، سالن استاد شهناز، جلسه مجمع فوق‌العاده را برگزار کند و آگهی برگزاری مجمع نیز در مطبوعات چاپ و اطلاع رسانی لازم به اعضا صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری مجمع فوق العاده انجمن هنرمندان مجسمه ساز برای اولین بار در تاریخ انجمن، زمینه رشد و تعالی و گسترش مجسمه سازی ایران در حوزه های ملی و بین المللی فراهم شود.
شمسایی تاکید کرد: قطعا حضور و احساس مسئولیت تک تک اعضای انجمن در به ثمر رسیدن این مهم نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

** با تغییر اساسنامه انجمن مجسمه سازان ایران چشم انداز بهتری برای مجسمه سازی ایران ترسیم می شود
مدیر مسئول انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران درباره ضرورت تغییر اساسنامه انجمن مجسمه سازان گفت: 20 سال از تهیه و تدوین اساسنامه انجمن مجسمه سازان ایران می گذرد و با توجه به تغییر مناسبات اجتماعی٬ مجسمه سازان و تغییر نگرش در مجسمه سازی ایران ضرورت دارد که اساسنامه انجمن تغییر کند.
عباس مجیدی افزود: اعمال تغییرات در اساسنامه، کمک می کند تا انجمن مجسمه سازان ایران همسو با تحولات روز مسیر درستی را پیش گیرد و در کنار تغییرات چند مفاد جدید نیز به اساسنامه اضافه شده است که برخی از این مفاد جدید شامل نحوه عضوگیری انجمن٬ اعضای وابسته، پیوسته و افتخاری انجمن و حق عضویت اعضا است.
وی تاکید کرد: این ضرورت احساس می شود که تک تک اعضا با شرکت در نخستین جلسه فوق العاده انجمن که دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود٬ کمک کنند تا بتوانیم با روح جمعی چشم انداز خوبی برای آینده مجسمه سازی ایران ترسیم کنیم و سرنوشت خوبی برای آینده مجسمه سازی ایران رقم بخورد.
انجمن مجسمه سازان، بر اساس گفته دست اندرکارانش، به انگیزه ارتقاء سطح دانش و اعتلای هنر اصیل ایرانی و اسلامی و بالا بردن سطح آگاهی ها و بینش هنری اعضا و تقویت روح بررسی و خلاقیت هنرمندان مجسمه ساز به وجود آمده است.
انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران به عنوان یک مرکز فرهنگی هنری در اساسنامه خود، فعالیت در مسیر رسیدن به اهدافی همچون ارتقای سطح کیفی و کمی آگاهی ها و دانش و بینش اعضا در اثر مجسمه سازی، فراهم آوردن وسایل مشارکت همه جانبه و تجمع هنرمندان مجسمه ساز به منظور اعتلا و گسترش هنر مجسمه سازی به عنوان یک نهاد فرهنگی هنری در جامعه مدنی ایران و همچنین فراهم آوردن فرصت های مناسب برای رشد خلاقیت مجسمه سازان کشور، شناسایی و شناخت استعدادهای درخشان در زمینه های مختلف هنر مجسمه سازی و ایجاد جاذبه تحقیق و تفحص به منظور شکوفایی روحیه ابتکار و تتبع و اقدام به تشکیل گردهمایی ها و جلسات و جشنواره های هنری به منظور بحث و گفتگو و تبادل نظر و شناخت و شناسایی و معرفی آثار هنرمندان مجسمه ساز و تجلیل از خادمین و خلق کنندگان این قبیل آثار را مورد توجه قرار داده است.
فراهنگ**9338**1055
خبرنگار:صدیقه بهارلو**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است