Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) مسئولین آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مصطفی خزائی مدیرآموزش و پرورش استان همدان به تبیین رویکرد جدید آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه محمد پورداود معاون نهضت سوادآموزی استان همدان با تاکید بر ترویج فرهنگ سوادآموزی در جامعه به ارائه گزارشی از وضعیت سواد در استان پرداخت.

همچنین آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام در عرصه تعلیم و تربیت بر مقدس و ارزشمند بودن این مهم تاکید کرد.

در پایان این مراسم از کتاب‌های جدیدالتالیف نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی