Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@00:24:14 GMT

خواستگار کینه‌توز، دختر بیگناه را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۷۳۸۵

خواستگار کینه‌توز، دختر بیگناه را به آتش کشید

ساعت 24-مرد 25 ساله ای که با جواب منفی همکلاسی سابقش برای ازدواج روبرو شده بود در عملی کینه توزانه وی را در خیابان به آتش کشید.

زن 24 ساله ای که به پیشنهاد ازدواج همکلاسی سابقش جواب منفی داده بود در عملی شیطانی و کینه توزانه به آتش کشیده شد. " ساندیا رانی" هنگامی که از محل کارش در حیدرآباد هندوستان  به منزل باز می گشت در خیابان مورد حمله وحشیانه "کارتیک وانگا" 25 ساله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد با موتورسیکلت دختر بیگناه را از محل کار تا منزلش تعقیب کرد و سپس در محلی خلوت با ریختن نفت روی دامنش او را به آتش کشید.

 بنا به گفته یکی از شاهدان عینی این اتفاق در مقابل چشمان آنها رخ  داد و قربانی بلافاصله غرق شعله های آتش شد.  افرادی که شاهد این صحنه بودند بلافاصله  به کمک دختر شتافتند اما نتوانستند جانش را نجات دهند. متاسفانه این دختر که دچار سوختگی 60 درصدی شده بود پس از انتقال به بیمارستان گاندی در هند جان باخت.

 گفتنی است؛ در حالی که قربانی پیش از مرگ در بیمارستان به پلیس گفته بود که خواستگار قبلی اش مسبب این حادثه بوده است، اکنون این مرد شرور از اعتراف به ارتکاب  این عمل شیطانی امتناع می کند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم