Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خرسند روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی آزمایشگاه کلینیک ویژه بیمارستان امام رضا (ع) یک خبرسازی رسانه ای بوده و صحت ندارد.
وی بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) مشهد دارای سه آزمایشگاه شامل مرکزی، اورژانس و کلینیک ویژه می باشد که اکنون همه آنها دایر و به بیماران خدمات رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد افزود: اگر چه بیمارستان امام رضا (ع) هم اکنون به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی بیمه ها و تاخیر یکساله پرداختی ها در شرایط مالی خوبی نیست اما این امر خللی به خدمات رسانی به بیماران وارد نخواهد کرد.
خرسند با بیان اینکه واگذاری برخی از خدمات به بخش خصوصی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی از سالهای گذشته مطرح می باشد، ادامه داد: تاکنون جلساتی پیرامون واگذاری آزمایشگاه کلینیک ویژه به بخش خصوصی که بیماران سرپایی و آزاد را خدمات رسانی می کند، برگزار شده اما این مهم در حال بررسی بوده و هنوز عملیاتی نشده است.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر واگذاری به بخش خصوصی نشانه اخلال در خدمات دهی و افزایش تعرفه ها نیست و این در حالی است که ارائه خدمات در حوزه بستری و اورژانس در اولویت های کارهای بیمارستان می باشد.
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با یک هزار تخت فعال بزرگترین بیمارستان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی است.
این بیمارستان از سال 1313 در فضایی به مساحت 280 هزار مترمربع فعال است.
خبرنگار:مریم انجیدنی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
3027/507

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران