Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:48:43 GMT

ماجرای ورود زنان سارق به شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۷۸۱۷

ماجرای ورود زنان سارق به شهر شیراز

رئیس پلیس شهر شیراز توضیحاتی را در مورد ورود زنان سارق به شهر شیراز ارائه داد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس شهر شیراز توضیحاتی را در مورد ورود زنان سارق به شهر شیراز ارائه داد.

اخیرا درفضای مجازی خبری منتشر شده است، مبنی براینکه سه زن به بهانه هایی به در منازل در شیراز مراجعه می کنند و درصورت عدم حضور مرد درمنزل با تهدید و زور وارد منازل می شوند و پس ازسرقت طلا و جواهرات متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با تکذیب این شایعه گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی از چنین مواردی درروزهای اخیردریافت نشده و صحت ندارد.

سرهنگ القاصی مهرافزود: پخش شایعات موجب ایجاد جو نا امنی و نگرانی دربین خانواده ها می شود درحالیکه شهروندان باید بدون توجه به شایعات موجوددرفضای مجازی هرگونه اخبار پلیسی و هشدارها را از مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس شیراز با هشدار به منتشر کنندگان این نوع شایعات گفت :پلیس فتا درکمترین زمان ممکن به سراغ این افراد خواهد رفت و منتشرکنندگان شایعات را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی می کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از بازداشت سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در شهرستان شاهرود، دستور تشکیل جلسه قرارگاه سرقت و بررسی ابعاد موضوع توسط تیم‌های تخصصی پلیس صادر شد. 

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند و شبانه‌روزی ماموران، ادامه داد: سارق سابقه‌دار با تلاش ماموران شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۰ متر سیم و کابل مخابرات سرقتی کشف و او با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: تامین نظم و امنیت بدون مشارکت مردم، امری غیرممکن است. پلیس از مردم قانونمدار می‌خواهد در صورت دیدن موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟