Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیرخانه شورای عالی عتف گزارش هشتم عملکرد اجرای قانون دانش بنیان به مجلس شورای را از دستگاه ها تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف ، طبق ماده 2 قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) مسئولیت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای این قانون را به عهده داشته و در ماده (7) نیز رسیدگی به شکایت‌های افراد یا شخصیت‌ها از دستگاه‌های مجری این قانون یکی از وظایف این شوراست و طبق ماده (12) گزارش نحوه اجرای قانون باید هر شش ماه یکبار توسط دبیرخانه شورای عالی عتف تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستای اجرای ماده (12) قانون، دبیرخانه شورا عالی عتف، گزارش عملکرد دستگاه های متولی اجرای قانون را دریافت و پس از تجمیع به عنوان گزارش هشتم عملکرد اجرای قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.
این دستگاه ها در قانون دانش بنیان در قبال تایید و ارائه تسهیلات به شرکت ها و موسسات دانش بنیان تکلیف قانونی دارند؛ شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان امور مالیاتی کشور، گمرک جمهوری اسلامی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
علمی**9157**1440
تنظیم: منصوره شوشتری** انتشار: گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست