Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا اعلام کرد که از مسوولان پیشین این فدراسیون که اخیرا فساد آنان ثابت شده درخواست غرامت و بازگرداندن پول خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و به نقل از سایت Inside the games، فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که قربانی فساد و اشتباه‌های تعدادی از مسوولان پیشین فدراسیون شده است و از این افراد درخواست غرامت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا دادگاه نیویورک فساد و جرم خوآن آخل ناپوت، نایب رییس پیشین فیفا و رییس پیشین کنفدراسیون فوتبال برزیل، خوزه ماریا مارین را تایید کرده است.این افراد میلیون‌ها دلار رشوه دریافت کرده‌اند. این رشوه‌ها مربوط به مارکتینگ و فروش حق پخش مسابقات می‌شده است.

مانوئل بورگا، رییس پیشین فدراسیون فوتبال پرو نیز به‌زودی محاکمه می‌شود. در بیانیه فیفا آمده است: فیفا از مقامات قضایی آمریکایی حمایت می‌کند تا افرادی که از مقام خود برای فساد استفاده کرده‌اند جریمه شوند. فیفا هر گونه اقدام لازم برای دریافت غرامت را انجام می‌دهد.ناپوت حدود ۱۰ و نیم میلیون دلار و مارین شش و نیم میلیون دلار رشوه دریافت کرده‌اند. این دو نفر حکم زندان گرفته‌اند. تاکنون حدود ۴۲ مسوول فیفا از سوی مقامات قضایی آمریکا به دلیل دست داشتن در فساد گسترده فیفا جریمه شده‌اند. گفته می‌شود که در این اتفاقات حدود ۲۰۰ میلیون دلار رشوه ردوبدل شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

جواد دهقان بر توجه به موضوع سلامت اداری در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پیشنهاد پرداخت رشوه به محمد رسول جلال آبادی از پرسنل پلیس راه ریگان از سوی یک متهم که جرم وی محرز شده بود، رد شد.

وی افزود: درراستای ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این مامور انتظامی قدردانی شد و همچنین طبق قانون، حبس تعزیری در انتظار مجرم و فرد رشوه دهند خواهد بود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)