Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی کانال های تلگرامی نان به روزخور و منفعت طلب به دنبال تکرار سناریوی رسانه ای شکست خورده استاندار سابق برای دکتر خادمی استاندار لرستان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،برخی کانال های منتقد ،نقد منصفانه که نان خود را در استخدام آموزش وپرورش می دانند پس از انتقاد کانال های جریان انقلابی از حذف ذکر اقامه و اذان در کتب درسی ،فرصت را غنیمت شمردن و با یک هیاهوی رسانه ای که در پشت بند آن تلاش برای استخدام در آموزش وپرورش است ،دلسوزان رسانه ای لرستان را به باد انتقاد گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی که اگر همین آقایان از همه این امکانات و پشتیبانی ها و حمایت ها کمی برای مردم صرف می کردند الان شاهد آمار سازی های دروغین برخی از مسئولان مورد حمایت این کانال های جعلی نبودیم.

در لرستان کارشناس و غیر کارشناس بر این مسئله اتفاق نظر دارند که عمق محرومیت این استان به علاوه کم کاری های مسئولان به حدی شده که مردم دیگر حتی قسم های آماری آنها را هم باور نمی کنند.

وقتی برخی ها در پاتوق هتلی خود به دور از دغدغه های مردم رنج کشیده ومحروم پلدختر اقدام به شیطنت وبازی های سیاسی می کنند بایستی الان شاهد باشیم که برخی از آمارهای اشتغالزایی لرستان به دروغ منعکس شده است.

دولت اصلاح طلب اعتدالیون فضا را برای برخی ساکتین فتنه 88باز کرد که امروز در سمت های اداری پست بگیرند و در سیاست های غلطی به دور زدن مردم اقدام کنند.

حالا برخی از کانال های نان به روز خور که تا زمان استاندار قبلی منفعت های زیادی کسب می کردند با آمدن دکتر خادمی استاندار لرستان به گوشه ای رفتند وهرزگاهی برای جلب نظر این استاندار اقدام به یاوه گویی هایی می کنند که دیگر حنای آنها برای مردم و سیاسیون رنگی ندارد.

برخی کانال گردان های فضای مجازی به جای انتقاد سازنده از دولت برای رفع مشکلات مردم مناطق محروم لرستان که کمر آنها زیر بار فشار زندگی و گرانی شکسته شده،کورکورانه با خط گیری از سالیز نشینان اصلاحات می خواهند برای دکتر خادمی استاندار لرستان هم جو کاذبی به مانند بازوند استاندار سابق لرستان ایجاد کنند ودراین میان با پرچم حمایت می خواهند فضا را برای پیشبرد مقاصد و منافع خود فراهم کنند.

رسانه های مورد هدف این کانال ها که آنها را منتقد دولت هم اعلام می کنند در واقع هم خدمات دولت و استاندار وقت را خوب اطلاع رسانی می کنند و هم به جا و درست از حقوق مردم دفاع می کنند.

امیدواریم استاندار لرستان از تجربیات تلخ رسانه ای سالیزنشین درس بگیرند تا با شفاف سازی بتوان برای مردم رنج کشیده لرستان کار کرد نه فقط با شعار و هیاهوی تبلیغاتی مردم را نسبت به خیلی مسائل ارزشی بی اعتماد کرد.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان در بازدید از مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد گفت:کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه کاشت و عصاره‌گیری گیاهان دارویی را دارد.
ابوطالب شفقت افزود:مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می کنند که می تواند در سطح ملی و بین المللی پذیرای میهمانان مختلف باشد.
 استاندار لرستان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از فجر صفا را اقدام مثبتی برای اشاعه فرهنگ « ما می توانیم » دانست و گفت:سرمایه گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و همه کارها از جمله واحد هیدروپونیک و درختچه های کشت بافت را ایرانی کرده است.
وی انجام کار پژوهشی و تولید محصولات کاملا ایرانی را از مزیت های این مجموعه برشمرد وافزود:نژاد دامی که وارد مجموعه شده بود، تغییر یافته و ایرانی شده است.
استاندار لرستان با تأکید بر ایجاد زنجیره ی ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم آباد گفت: با توجه به سطح اراضی این مجموعه،چنانچه گیاهان دارویی کشت و عصاره گیری شود مردم نیز می توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی هم بیشتر است.
شفقت افزود:بیش از ۵۰ نقطه ی استانظرفیت کشت و توسعه گیاهان دارویی را دارد که جهاد کشاورزی باید در این  زمینه به صورت جدی اقدام کند.



دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان