Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین حراج آثار خوشنویسی با ٥٦ اثر از  1 دی ماه در مرکز تجاری سام سنتر برپا شد که از میان آثار به نمایش در‌آمده ٤٠ اثر به فروش رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، در دومین حراج آثار خوشنویسی ٤٠ اثر از آنها به فروش رسید که در این میان شهرام شکیبا قیمت آثار را از قیمت تعیین شده، اعلام می‌کرد تا در نهایت با رقم پیشنهادی خریداران به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین حراج باران ٢ (تعداد) با رقمی بالای 100میلیون تومان چکش خوردند. عنوان گران قیمت ترین اثر هنری حراج نیز به اثر قرآن خطی دوره قاجار به خط علی عسگر ارسنجانی به قیمت ٢٠٠ میلیون تومان رسید. رکوردهای بعدی این حراج هم به ترتیب متعلق بود به آثاری از احصایی و قلمدان برنجی دوره صفویه و رضا مافی با قیمت‌های ١٦٠ و ٩٥ و٩٥ میلیون تومان.

خاطرنشان می‌شود، حراج باران که هر سال به یک هنرمند خوشنویس تقدیم می‌شود، سال گذشته 1395 به «میرعماد حسنی قزوینی» و امسال نیز به درویش عبدالمجید طالقانی، خوشنویس شهیر ایرانی تقدیم شد.

سیده محبوبه کاظمی بنیانگذار و رئیس حراج باران و مدیر نگارخانه ترانه باران در ارزیابی دومین حراج باران گفت:رشد نسبتاً مطلوبی در استقبال از آثار خطی و خوشنویسی نسبت به سال گذشته داشتیم که برای ما ادامه این راه دشوار را امیدوار کننده‌تر می کند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت اهداف فرهنگی و اقتصادی ١٤٠٤ کشور گامی مؤثر هر چند کوچک برداشته باشیم.

رئیس حراج باران درخصوص دور آتی این حراج نیز گفت: در دور آتی مراسم طبق روال دوره های قبل به یکی از مفاخر هنر خوشنویسی اهدا خواهد شد و با ارائه ی آثاری ارزشمند دوستداران و علاقه مندان می توانند با خرید و نگهداری از آنها نقشی اساسی در این حرکت هرهنگی-اقتصادی داشته باشند.

لازم به ذکر است برای خرید آثار فروش نرفته در این حراج می‌توان به مدت یک هفته به سایت «آرتیبیشن» مراجعه کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی