Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز بیلیارد مشهد تا پایان سال با اخذ مجوز قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دوانلو ظهر یکشنبه در نشست خبری هیات بولینگ و بیلیارد که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد بزرگترین مشکل هیات در ابتدای شروع فعالیت من بود زیرا مصوبه شورای شهر باشگاه ها را به فعالیت های زیر زمینی سوق داده بود که از نظارت و کنترل ما خارج بودند، اما امروز کم کم شاهد هستیم که باشگاه‌ها به سمت فعالیت حرفه‌ای و قانونی حرکت می‌کنند و محیط سالمی برای ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تعاملاتی که انجام شد این مصوبه اجرایی نشد و باشگاه به صورت کاملا قانونی و تحت نظارت هیات و مراجع  قانونی در حال فعالیت هستند . تا پایان امسال وضعیت باشگاه ها ساماندهی کامل خواهد شد .جامعه با این رشته ورزشی آشنایی کامل ندارد و یا به شکل درستی با تاثیرات آن اشنا نیست و ما تلاش داریم تا به نحوی شایسته این رشته ورزشی را مانند سایر رشته در جامعه ترویج کنیم.

دوانلو تصریح کرد: بیلیارد ورزشی فکری و سنگین است که افراد مستعد و تیزهوشی در آن فعالیت دارند و مدال قهرمانی کسب می کنند لذا خانواده‌ها اگر شناخت کاملی از این رشته داشته باشند می‌توانند برای پرورش استعداد فرزندان خود اقدام کنند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی ادامه داد: اعتقاد دارم ظرفیت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی جهانی است. ما داوران و ورزشکاران فوق العاده ای در استان داریم که در ادامه مسیر با برگزاری دوره ها و اردوها به مرز آمادگی خواهند رسید.کمیته شهرستان ها باید فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشد اما ما هنوز در شهرستان ها حضور و فعالیت خاصی نداریم.در حوزه بانوان ضعف جدی و زیرساختی داشتیم و این مسئله مطالبه مستقیم فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ما بود که در این راستا فعالیت‌هایی با هدف آموزش مربیان و ورزشکاران برگزار شد و در حال حاضر ۳۰ بانو از هیات در حال فعالیت در زمینه برگزاری مسابقات، دوره های داوری و مربیگری هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه برترین شهرستان‌های ما هستند اما برای هر ۲۸ شهرستان برنامه داریم .باشگاه ویژه بانوان تا کنون در استان نداشته ایم و طبق مقررات وزارت ورزش و جوانان باید نوع کاربری باشگاه ها مشخص شود.با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان ارسال شده تا با مساعدت ایشان امکان اختصاص برخی از ساعت باشگاه ها به بانوان فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز