Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده روز یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و عوامل ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در استانداری این استان، افزود: آیین معنوی اربعین حسینی(ع) با کمک های مردمی برگزار شد و دستگاه های اجرایی تنها نقش پشتیبان و تامین کننده زیرساختی داشتند و در بسیاری از موارد مردم همواره جلوتر از مسئولان اقدام کردند که این مهم سرمایه بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: واکاوی نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی های امسال سبب می شود که سال آینده تدابیر راهبردی بهتری اعمال شود و سطح کیفی خدمات سال به سال بهبود یابد.
استاندار استان مرکزی در بخشی از سخنانش شکوه و عظمت راه پیمایی اربعین را معجزه امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: اینکه بیش از 15 میلیون نفر در کمتر از 48 ساعت در یک نقطه اجتماع داشتند و هیچ اتفاق ضد امنیتی رخ نداد چیزی غیر از معجزه الهی نمی تواند باشد.
آقازاده ادامه داد: با وجود اینکه کشور عراق در سال های گذشته جولانگاه گروهک های تروریستی و ضد اسلامی است اما آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) به بهترین شکل ممکن برگزار می شود و این بیانگر حقانیت اهل بیت(ع) است.
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور نیز در این آیین گفت: در راه پیمایی معنوی اربعین امسال روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در کربلا و نجف اسکان داده شدند و در هر وعده غذایی از یک میلیون 400 هزار نفر پذیرایی شد.
جمشید گودرزی افزود: ستاد اربعین کشور برای تسهیل در تردد موکب داران در خاک عراق اقدام به شناسنامه دار کردن بیش از یک هزار و 800 موکب و زائر سرای ایرانی کرد که بر این اساس روند خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) نسبت به سال گذشته شدت بیشتری به خود گرفت.
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور اظهار کرد: ستاد اربعین استان مرکزی یکی از فعالترین ستاد های کشور بود و نمایندگان این استان در نقاط مختلف استان مرکزی، مرز مهران و نجف اشرف، مسیر پیاده روی نجف به کربلای معلی و کربلا و کاظمین به زائران خدمات رسانی می کردند.
دبیر ستاد اربعین استان مرکزی نیز در این آیین گفت: ساخت پارکینگ با ظرفیت 110 هزار خودرو، تامین روشنایی معابر مهران، چهار دستگاه خودروی حمل زباله، 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی آتش نشانی به شهر مهران از مهمترین اقدامات این ستاد در راستای خدمات رسانی به زائران حرم حسینی (ع) در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) بود.
مجید عسگری با بیان اینکه 28 موکب استان مرکزی در شهرهای مختلف استان، مهران، کاظمین، نجف اشرف و کربلای معلی به زائران خدمات رسانی می کردند، افزود: اعزام یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس، 30 دستگاه تاکسی، دستگاه بسته بندی آب، ارسال 80 تن آرد و پخت نان در عراق از دیگر خدمات ستاد اربعین حسین(ع) استان مرکزی به زائران حسینی(ع) بود.
وی اضافه کرد: خدمات رسانی ستاد اربعین استان مرکزی به طور ویژه به زائران حرم حسینی(ع) از 12 روز قبل از اربعین آغاز شد و این خدمات تا چهار روز بعد از این اربعین نیز ادامه داشت.
دبیر ستاد اربعین استان مرکزی اظهار کرد: در آیین پیاده روی اربعین امسال، روزانه بیش از 10 هزار پرس غذای گرم از سوی ستاد اربعین استان مرکزی بین زائران حرم حسینی(ع) توزیع شد.
در پایان این آیین از دست اندرکاران و عوامل ستاد ارابعین حسینی(ع) استان مرکزی تجلیل شد.
حدود 20 هزار نفر از استان مرکزی در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) شرکت کردند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارایه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران