Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری دور تازه کنسرت های علیرضا عصار در سالن میلاد نمایشگاه، گروه کُر «نامیرا» مجموعه ارکستر را به رهبری پویا نیکپور همراهی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد هراتی رهبر گروه کر «نامیرا»  گفت: با توجه به همکاری خوبی که در کنسرت های پیشین علیرضا عصار به رهبری پویا نیکپور داشتیم گروه کر «نامیرا» در دور جدید کنسرت‌های این خواننده نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که علیرضا عصار به عنوان یک خواننده متفاوت در عرصه موسیقی پاپ و پویا نیکپور در قالب یک رهبر ارکستر مسلط تصمیم هوشمندانه‌ای گرفتند که از یک گروه کُر واقعی برای حضور در کنسرت استفاده کنند و این تصمیم می تواند مقدمه ای برای جدی گرفتن گروه های کر باشد. گروه کر نامیرا از جمله مجموعه هایی است که اعضای آن سالیان زیادی در کنار هم هستند و زمان اجرای یک قطعه فضا را طوری هدایت می کنند که شما یک صدای برابر و یک دست را در خروجی کار می شنوید.

رهبر گروه کر «نامیرا» بیان کرد: گروه ما در کنسرت های گذشته علیرضا عصار در چهار قطعه حضور داشت اما در کنسرت جدید حضور ما در قطعات بیشتری اتفاق می‌افتد و یک سورپرایز ویژه هم برای مخاطبان در نظر گرفته شده که ترجیح می دهم در روز کنسرت از این بخش رونمایی شود.

این آهنگساز و خواننده در بخش پایانی صحبت های خود گفت: این برای من باعث افتخار است که در کنار هنرمندانی چون علیرضا عصار و پویا نیکپور حضور دارم و فکر می کنم این حضور مثلث خوبی را تشکیل داده که نشات گرفته از اعتمادی متقابل است و باید روی آن تمرکز ویژه ای داشت. من موسیقی پاپ علیرضا عصار را دوست دارم چون موسیقی‌ای که او کار می کند با موسیقی پاپی که این سال ها می شنوم فاصله دارد.

کنسرت موسیقی علیرضا عصار به رهبری پویا نیکپور روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش‌های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک‌اصلانیان و فخری ملک‌پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه‌های نوشتن و نسخه‌شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده‌ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر استاد جواد معروفی، موسیقی‌نامه وزیری، کتاب‌شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدیع‌زاده و خاطرات هنری میلاد کیایی برخی آثار مکتوب میرعلینقی است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه