Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نشست و دیدار صمیمی مدیران و نمایندگان تشکل ها و انجمن های فعال در حوزه حمل و نقل استان با ایشان گفت: بخش حمل و نقل یکی از دشوارترین بخش های خدماتی در هر کشور است که توجه بیشتری را می طلبد.

استاندار قزوین ادامه داد: رانندگان همواره در مسیر جاده ها با خطرات گوناگونی مواجه می شوند و راهداران نیز در فصل سرد و سرما در راهها برای رفع خطر و تسهیل عبورو مرور مسافران زحمات فراوانی را تحمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی ادامه داد: در شبکه حمل و نقل به دلیل پیچیدگی و گستردگی عوامل مختلفی دخیل هستند و بخش تولید بدون تقویت این شبکه منجر به رونق اقتصادی نخواهد شد.

استاندار قزوین افزود: تقویت شبکه حمل و نقل به عنوان یکی از زیرساخت های ضروری در بخش گرشگری و جذب توریست از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی جلب مشارکت بخش خصوصی را در توجه به بخش حمل و نقل مهم اعلام کرد و افزود: دنیا به این نتیجه رسیده است که دستگاه دولتی به تنهایی قادر به نگهداری و تقویت این بخش مهم نیست به همین دلیل به تدریج تشکل های صنفی شکل گرفت تا برای پیشبرد امور مختلف همراه و کمک دولت باشد.

استاندار ادامه داد: تشکل های صنفی بخش حمل و نقل در استان قوی و توانمند هستند که می توانند ظرفیت مشاوره ای خوبی برای مدیران بخش دولتی باشند.

زاهدی در ادامه بیان کرد: برگزاری نشست های دوره ای با تشکل های صنفی باعث خواهد شد تا با بیان مشکلات و درخواست ها راهکارهای مناسبی تبیین گردد و موانع در مهلت زمانی کوتاهی مرتفع گردد.

استاندار بخش حمل و نقل مسافربری را در استان در حال حاضر خوب و مناسب اعلام کرد و بر توجه بیشتر در تقویت بخش باربری در استان تاکید کرد.

استاندار تاکید کرد: می بایست مجوز ورود خودرو به انجمن ها و اصناف داده شود تا در این امر نیز مشکلات فعلی مرتفع گردد.

زاهدی افزود: می بایست اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا صاحبان کالا برای حمل و نقل و جابجایی محموله های خود حتما بارنامه داشته باشند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

نماینده عالی دولت در استان مجددا بر ضرورت تقویت شبکه حمل و نقل در استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم تا متروی هشتگرد-تهران به قزوین متصل شود تا با این اتفاق مهم تحول بزرگی در حمل و نقل استان به وجود آید.

در این نشست که به مناسبت هفته ی حمل و نقل انجام شد، گزارشی از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توسط مدیرکل ارایه شد و نمایندگان تشکل های صنفی نیز بیان مشکلات و درخواست های خود در این بخش پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود