Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۳ تا ۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود و همراه اول با ارائه محصولات و خدمات نوین همراه اول کسب ‌و‌کار و راهکارهای اینترنت اشیا در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری در نمایشگاه حضور دارد.

بنا براین گزارش، سامانه پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل (سپهتن)، سامانه تعاملی هوشمند خودرو شامل سامانه های عیب یابی هوشمند و ردیابی هوشمند، کاربردهای اینترنت اشیا در صنعت حمل و نقل، معرفی شهر هوشمند از طریقAR، سرویس شماره مجازی جهت حفظ امنیت و حریم شخصی در اپلیکیشن های حمل و نقل شهری، سرویس خط ویژه سازمانی جهت کسب و کارهایی که توزیع و تحویل سیار دارند، سرویس APN جهت انتقال امن داده ها و همچنین معرفی محصولات و خدمات سازمانی همراه اول از برنامه های همراه اول برای حضور در این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با موضوعات حمل و نقل (زمینی، ریلی، دریایی، هوایی)، ماشین آلات و تجهیزات، خدمات شهری و شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه های دیجیتال شهری برگزار می شود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز تا ۶ دی ماه، از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن B۳۸  مراجعه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج