Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از شتاب گرفتن عملیات اجرایی پروژه‌های نوسازی مدارس استان اردبیل طی ماه‌های اخیر خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، دولت لطفی در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه خیری روستای ارجستان سرعین اظهار کرد: عملیات اجرایی دو باب مدرسه 6 کلاسه در مسکن مهر شهرستان اردبیل با اعتبار 40 میلیارد ریال آغاز شده که نویدبخش شتاب در اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی از تکمیل مدرسه 10 کلاسه مسکن مهر شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل این مدرسه 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با اجرای سریع و به موقع آن دانش‌آموزان این مناطق سالتحصیلی آینده را در مدرسه جدید و با تمام امکانات آغاز خواهند کرد. 
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با از امضای توافقنامه ساخت مدرسه 6 کلاسه آبی‌بیگلو خبر داد و افزود: ساخت مدرسه 6 کلاسه الزهرا شهر آبی‌بیگلو توسط خیرین نیک اندیش و بانوان این شهر ساخته خواهد شد. 
لطفی همچنین اهدای زمین 2 هزار متری در اجیرلو برای ساختن مدرسه خیری حاج برات سیف‌اله‌زاده اجیرلو را نیز یادآور شد و بیان کرد: در این هفته شاهد دآغاز احداث مدرسه سه کلاسه روستای عموقین اردبیل توسط بانوی خیر رویا هراتیان بودیم که این مدرسه نیز با زیربنای 188 متر مربع و با هزینه تقریبی 2 میلیارد ریال در این روستا احداث خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه مدرسه سه کلاسه خیری روستای ارجستان شهرستان سرعین به همت خیرین اتحادیه اغذیه فروشان تهران احداث شده است تصریح کرد: امروز این آموزشگاه افتتاح و تحویل دانش‌آموزان این روستا شد. 
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ضمن قول مساعد در راستای تحویل تجهیزات مورد نیاز مدارس، سیاست این اداره کل را نگاه عدالت‌محورانه و رسیدگی به مدارس نیازمند توجه خواند و بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحویل تجهیزات به مدارس انجام شده و ما هیچ مدرسه‌ای را در استان بدون امکانات اولیه نداریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود که در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری این جشنواره جمعه همایش پیاده روی برگزار شده و هفته آینده نیز برنامه های متنوعی در آستانه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره افتتاح دو مدرسه ۶ کلاسه و ۹ کلاسه را در اردبیل و گرمی شاهد خواهیم بود.

محمدی بیان کرد: مدرسه شهید غفاری نوران در ۶ کلاس در این ایام افتتاح می شود تا دانش آموزان در فضایی مناسب تر تحصیل خود را انجام دهند.

وی گفت: مدرسه ۹ کلاسه تندگویان گرمی نیز همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد: برای جشنواره امسال برنامه های مختلفی تدارک دیده شده و با دعوت از صاحبان کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی همچنین بهره گیری از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، نظام پزشکی، نهادها، سازمان ها و موسسات دولتی و غیردولتی در قالب مشارکت اجتماعی آنها را به ساخت و تجهیز مدارس ترغیب و تشویق خواهیم کرد.

محمدی هزینه سنگین ساخت مدرسه را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه برخی خیرین و مجموعه های همراه نوسازی توان ساخت یک مدرسه را ندارند تلاش می کنیم تا آنها را به پرداخت هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه و یا خرید میز، صندلی، کامپیوتر، لپ تاب و سایر محصولات مدرسه ترغیب کنیم.

وی با اشاره به پائین بودن سرانه فضای آموزشی در پنج شهرستان اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال و اصلاندوز تصریح کرد: برای کاستن از این دغدغه ها ساخت دو هزار کلاس درس در قالب سند توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش بینی شده که عمده این مدارس به شکل مجتمع آموزشی احداث و تحویل آموزش و پرورش می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خاطرنشان کرد: ۵۰۰ کلاس درس از این تعداد با همت خیرین، ۵۰۰ کلاس درس با اعتبارات ملی و استانی و یک هزار کلاس درس نیز از محل مولدسازی در مدت سه سال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

محمدی مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را در ساخت این واحدها یادآور شد و اظهار کرد: ۴۰۰ کلاس درس در سال جاری به همت این قرارگاه احداث می شود که ساخت ۸۸ کلاس درس شروع شده است.

وی گفت: به غیر از ۵ شهرستان یاد شده ما در مابقی شهرستان ها مشکلی از بابت فضای آموزشی نداریم و حتی در برخی شهرها نظیر نیر سرانه فضای آموزشی بالای ۱۰ مترمربع است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد: در شهرستان اصلاندوز با احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه مشکل تا حد زیادی رفع خواهد شد اما در اردبیل و پارس آباد به ساخت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس نیاز مبرم داریم.

کد خبر 6100824

دیگر خبرها

  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد