Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در فاز اول این پروژه مشکل تامین آب شرب سه روستای سربیشه، فیروز آباد و بنه قیصر که در فصل تابستان با کاهش دبی آب و افت فشار مواجه بودند حل می شود.
محمد گلچین پور بیان کرد: برای اجرای این طرح قطعه زمینی به مساحت 400 مترمربع از سوی یکی از خیرین این روستاها اهدا شد تا عملیات حفر و تجهیز چاه جدید در آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کارگزاری 700 متر خط انتقال آب شرب تا پایان سالجاری گفت: به منظور اصلاح و بازسازی مجتمع آبرسانی سربیشه دزفول ، احداث و راه اندازی ساختمان برق، کلرزن و توسعه شبکه برق تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.
گلچین پور یادآور شد: کارگزاری شبکه توزیع و احداث مخازن آب شرب در سال آینده عملیاتی می شوند.
مجتمع آبرسانی روستایی سربیشه دزفول آب آشامیدنی روستاهای سربیشه، فیروز آباد و بنه قیصر با جمعیتی بالغ بر 300 خانوار و یکهزار و 524 نفر را تامین می کند.
سربیشه روستایی از توابع دهستان ماهور برنجی بخش سردشت دزفول است.
6068
خبرنگار: محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو