Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:44:10 GMT

محفل قرآنی با حضور احمد دباغ در دامنه اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۰۷۲۰

محفل قرآنی با حضور احمد دباغ در دامنه اصفهان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع)، سه‌شنبه، 5 دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در دارالحسین(ع) شهر زیارتی دامنه در بخش مرکزی شهرستان فریدن استان اصفهان با حضور احمد دباغ، حافظ روشندل و نابغه قرآنی برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی، یوسف صادقی پور، قاری و موذن حرم حضرت معصومه(س) و گروه تواشیح انوارالهدی قم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ‌ قرآن و نماز
  • امسال ظرفیت خود را در اختیار حرکت عظیم زندگی با آیه‌ها قرار دادیم