Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جلسه هم‌ا‌نديشي همايش «سيماي جوان در اديان توحيدي» در در دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه اصفهان برگزار شد. به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي انصاري در جلسه هم‌ا‌نديشي همايش «سيماي جوان در اديان توحيدي» با اشاره به اهميت برگزاري اين همايش گفت: پيروان اديان توحيدي در نظام اسلامي در کمال آرامش و امنيت زندگي مي‌کنند و برگزاري چنين همايش‌هايي سبب تعامل به منظور افزايش وحدت و همدلي اديان با يکديگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با تاکيد بر توجه به نقاط مشترک اديان توحيدي اظهار کرد: حضور صاحب نظران و انديشمندان اديان همچنين اساتيد حوزه دين شناسي سطح کشور و استان در برگزاري هرچه بهتر اين همايش مهم و ضروري است. همايش اديان توحيدي در کاهش هجمه‌ها فرهنگي ديني به نسل جوان موثر است.
وي خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان بر اساس وظيفه ذاتي خود و با توجه به اينکه مسئوليت کميته اقليت‌هاي ديني ستاد دهه فجر را بر عهده دارد آمادگي خود را براي هرگونه همکاري و فعاليت در اين زمينه اعلام مي‌دارد.
در اين جلسه همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين محمد قطبي رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه اصفهان اظهار کرد: با تقسيم صحيح وظايف در دبيرخانه اديان توحيدي مي‌توانيم اين نشست‌ها و برنامه‌ها را گسترش دهيم. لازم است از همکاري دستگاه‌هاي مرتبط و صاحب نظران در زمينه اديان توحيدي در برگزاري اين همايش استفاده شود.
در ادامه جلسه مقرر شد، همايش «سيماي جوان در اديان توحيدي» در 4 محور برگزاري همايش؛ توليد کتاب به صورت سوال و جواب با موضوعات تعريف اديان از جوان، جايگاه و نقش جوان در اديان، نقش و منزلت جوان در دين مبين اسلام، نهاد و خدمات ويژه اختصاصي جوان، اخلاق و آداب تعامل با جوان و...؛ توليد مستند از آيين‌ها و برنامه‌هاي مشترک در اديان و سمفوني اديان همزمان با دهه فجر برگزار شود.
خاطرنشان مي‌شود، همايش «سيماي جوان در اديان توحيدي» با حضور حسين مطيع از دانشگاه صنعتي اصفهان، معاونين دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه اصفهان، معصومي از فرهنگسراي جوان، 2 دي ماه در دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم شعبه اصفهان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل