Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی به تغییر نگرش مبتنی بر کارشناسی های هدفمند نیاز دارد و در این راستا باید به بازخوردها و پیامدهای چالش های اجتماعی نوظهور توجه جدی کرد.

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در نشست مشترک با فرمانداران استان مرکزی در اراک افزود: باید از تمامی ظرفیت های استان برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد تا دامن جامعه از این گونه آسیب ها پاک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه ها و نقطه نظرات استادان و نخبگان علمی راهکاری ارزشمند در فرآیند کاهش آمار آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
حقیقی اظهار کرد: علما و روحانیان، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری ها از جمله ظرفیت های ارزشمندی هستند که باید مسئولان را با ارایه راهکار در کاهش آسیب های اجتماعی یاری دهند.
وی با یادآوری اینکه، آگاه سازی افراد جامعه نخستین گام برای کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم دولت و مردم، پیگیری و رسیدگی به آسیب های اجتماعی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با آسیب شناسی به موقع و برنامه ریزی کارشناسی هدفمند و بهره مندی از ظرفیت های داخلی می توان از بسیاری از آسیب های اجتماعی مقابله کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست با اشاره به رخدادهای سیاسی و اجتماعی در سطح ملی و همچنین استانی بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد دولت در شهرستان ها تاکید کرد.
حقیقی افزود: تشکل اتاق فکر آسیب های اجتماعی در فرمانداری ها و استفاده از ظرفیت مشاوران باید مورد اهتمام مسئولان استانی قرارگیرد.
یک میلیون و 429 هزار نفر در 14 شهرستان استان مرکزی زندگی می کنند.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا