Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی  با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبر و اطلاعات دقیق مبنی بر این که افرادی اقدام به توزیع شیشه در شهرستان اسلامشهر می کنند بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن آبادی ادامه داد: متهمان پس از رویت پلیس اقدام به آتش کشیدن سوله و قصد منهدم کردن مواد وادوات ابزار تولید را داشتنند که با هوشیاری ماموران اقدام آنان ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : ماموران بلافاصله هر چهار نفر متهم را دستگیر و در بازرسی از محل موفق به کشف یک کیلو ۷۷۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح کمری ،تعداد ۳عدد فشنگ جنگی و دو دستگاه ترازوی دیجیتال شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش مواد روانگردان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مقام قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه به اثرات مخرب و نابود کننده شیشه ،خاطر نشان کرد: شیشه و قرص های روان گردان از جمله مواد توهم زایی هستند که نه تنها فرد مصرف کننده را دچار وابستگی شدید روانی و جسمی می کند، بلکه به همان نسبت روش های متفاوت درمانی که تا حدودی در مورد سایر انواع مواد مخدر و صنعتی وجود دارد، برای درمان این افراد به ندرت کارساز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل فیروز محمودی، فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد گفت: متهم این پرونده که در بازرسی از خانه‌اش ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
وی افزود: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی در امر توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان پارس‌آباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت و پس از صحت موضوع و هماهنگی قضایی در این مورد صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: پس از هماهنگی قضایی، سه گروه مجهز عملیاتی مشترک با مأموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل اعزام شدند و در بازرسی از خانه این قاچاقچی ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد