Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بازدید نمایندگان اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علی آباد کتول و با ابراز رضایت از تسلط مسئولان کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در مراسمی از مسئولان کارگاهی و آزمایشگاهی خود تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی آباد کتول، در این مراسم دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم با اشاره به نقش مهم کارکنان در ارتقا کیفی دانشگاه گفت: «کیفیت فعالیت‌های دانشگاه منوط به کیفیت عملکرد کارکنان، دانشجویان و استادان است و نقص در هر یک از این حوزه‌ها، دانشگاه را با چالش جدی مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی نیروی انسانی توانمند را در هر مجموعه، با ارزش‌ترین منابع آن مجموعه دانست و افزود: «اگر ما جزء واحدهای برتر در حوزه کارگاهی و آزمایشگاهی هستیم، این موفقیت مرهون همکاری و کوشش‌ همه شما عزیزان است که با توجه زیرساخت های موجود که در حد بضاعت فراهم شده با توانمندی، همدلی و کارآزمودگی فعالیت می کنید.»

رئیس واحد علی آباد کتول تأکید کرد: «یک برنامه راهبردی وقتی اجرایی می‌شود که همه ارکان و اجزا آن در راستای تحقق آن حرکت کنند زیرا اگر بخشی با آن متناسب نباشد، تحقق این اهداف با مشکل روبه‌رو خواهد شد.»

اسفندیاری مقدم با بیان این مطلب که برای پیشرفت و ارتقا کیفی واحد باید رویکرد عملی و انتقادی را در خود بپرورانیم خاطرنشان کرد: «با تقویت این روحیه و اجرای دقیق و منسجم برنامه راهبردی جامع واحد، می توان از این نقطه ای که هستیم فراتر رفته و دانشگاه را بهتر معرفی کنیم.»

در پایان این مراسم از زحمات دو مجموعه کارگاهی امیرکبیر و آزمایشگاه های خوارزمی واحد علی آباد کتول با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند