Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فدراسیون بدمینتون آسیا در نمابری به فدراسیون ایران اعلام کرد که به دلیل تلاش های این فدراسیون در پنج سال اخیر اردوی پیشرفته توسعه بدمینتون را در ایران برگزار خواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون بدمینتون، این اردو پس از تلاش های فدراسیون بدمینتون ایران در زمینه توسعه و استعدادیابی و با حضور بازیکنانی چون امیر جباری و ثریا آقایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن در سال های اخیر به عنوان بازیکنان برتر اردوی حرفه ای آسیا شناخته شدند و حضور مستمری در اردوهای بین المللی بدمینتون داشته اند.
کمپ توسعه بدمینتون در ایران بخشی از برنامه فدراسیون بدمینتون آسیا برای توسعه این رشته در قاره کهن و همچنین استعدادیابی در کشورهای در حال توسعه در بدمینتون است.
این اردو قبل از بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و در آن بازیکنانی از کشورهای غرب آسیا حضور خواهند داشت.
بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129
خبرنگار: مهدی رهبرانتشاردهنده:,لی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند، علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند در خصوص عدم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: همانطور که عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در خبرها اعلام کرده بود قصد برگزاری جلسه فوق العاده هیأت مدیره را داشتیم که این موضوع با توجه به خبرهایی که در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به صورت تلفنی صبح امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جلسه AFCبه ما رسید به تعویق افتاد.

وی افزود: جزئیات اخبار مربوطه به برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را مدیران مربوطه به اطلاع شما خواهند رساند.

رئیس هیأت مدیره گیتی پسند گفت: ما امسال تیم خود را با هدف حضور در جام باشگاههای فوتسال آسیا و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران بسته ایم و قطعاً با برگزاری این جام افتخاری دیگر برای ایران خواهیم آورد.

علیرضا جنتی در پایان گفت: قطعاً تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد و با پتانسیل موجود امروز مردم ایران خوشحال خواهند شد و ما نیز از تیم ملی حمایت خواهیم کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند پیش از این اعلام کرده بود که در صورت عدم برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، از حضور در لیگ برتر فوتبال انصراف خواهد داد. گیتی پسند به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6090685

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند