Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دور جدید اعزام به عتبات عالیات در مازندران آغاز شد که در این زمینه هوشیاری مردم برای مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز ضروری است. به گزارش بلاغ، حبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دور جدید اعزام عتبات عالیات در مازندران آغاز شده که تا 22 اسفند ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به 220 دفتر زیارتی مازندران و یا ازطریق سایتattabat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه افراد از مراجعه به دفاتر غیرمجاز زیارتی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به‌دلیل ناآگاهی و عدم اطلاع کامل برخی شاهد مشکلاتی برای زائران هستیم.

این مسؤول تصریح کرد: یکی از نشانه‌های کاروان‌های غیرمجاز زیارتی دریافت وجه به‌صورت نقدی است که زائران باید به این مهم توجه کنند تا با مشکل یا مسأله‌ای مواجه نشوند.

ساداتی در پایان گفت: در زمینه مراجعه زائران به دفاترغیرمجاز زیارتی هشدارهای لازم داده شده که لازم است افراد به این توصیه‌ها توجه کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی