Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سعودی ها در سازمان ملل، ضمن نادیده گرفتن اقدامات کشورش در حمایت از تروریسم و گروههای تکفیری، ادعاهای واهی ضد جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله المعلمی نماینده عربستان در سازمان ملل در گفتگو با روزنامه عکاظ سعودی، ادعاهای واهی را ضد ایران تکرار کرد.

وی مدعی شد: عربستان با تمام توان در مقابل نفوذ ایران در کشورهای عربی می ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(به زعم وی) عربستان با تلاش های ایران برای گسترش تروریسم در جهان عرب از طریق احزاب طایفه گرایی که تهران آنها را حمایت مالی می کند مانند شبه نظامیان حزب الله و شبه نظامیان طایفه گرا در عراق، سوریه و شبه نظامیان حوثی در یمن مقابله می کند و اقدامات عربستان در این زمینه عیان و آشکار است. همه این باندها ضد امت عربی هستند اما عربستان با تمام توان در بُعد میدانی و نیز در سطح دیپلماتیک در سازمان ملل و دیگر محافل بین المللی به مقابله برخاسته است!

درباره بحران قطر نیز گفت: موضوع قطر مهم نیست و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بر این موضوع تاکید کرده است که موضوع قطر بسیار بسیار بسیار کوچک است و خواسته است که به این موضوع فکر نشود.

شایان ذکر است که این ادعاهای نماینده عربستان در سازمان ملل در حالی بیان می شود که جنگنده های این کشور همچنان به حملات ویرانگر خود به مناطق مختلف یمن ادامه می دهند و کودکان و زنان را به خاک و خون می کشند. سعودی ها همچنین از گروههای تکفیری در منطقه حمایت می کنند و به دخالت در امور داخلی عراق و لبنان و  دیگر کشورهای عربی ادامه می دهند. عربستان از اتحادیه عرب به عنوان ابزاری علیه دیگر کشورها استفاده می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی