Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «سید کمال الدین شهریاری» نماینده  دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از دولت تقاضا کرد اجرای مصوبه درخصوص ساماندهی ته لنجی و ملوانی به مدت یک الی دو سال متوقف شود.

وی افزود: به مدت ۴ ماه این ابلاغیه، ملوانان را به مشکل معیشتی مواجه کرده، در حالی که لنج داران و ملوانان راهی جز ارتزاق از طریق دریا ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با بیان اینکه این مصوبه به هیچ وجه برای امرار معاش ملوانان کافی و لازم نبوده و اجرا نیز نشده است، گفت: ضروری است ایرادات این مصوبه از نظر کارشناسی و همچنین فقدان زیرساخت‌ها در بنادر گمرک  رفع شود.

وی افزود: تقاضا داریم این مصوبه به مدت یک الی دو سال متوقف شود و اجازه دهید ته لنجی به روال گذشته انجام شود تا معیشت ملوانان با مشکل مواجه نشود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد

دکتر ابراهیم شهریاری گفت: در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال، خانمی ۳۰ ساله به همراه همسرش به یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی «مطب» مراجعه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تزریق آنتی بیوتیک، خانم دچار شوک آنافیلاکسی شد.

دکتر شهریاری افزود: بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و کار احیا انجام و خانم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله بستری شد و اکنون نیز درحال درمان است.

وی با اشاره به شکایتی که در این خصوص شده است، گفت: در نظام پزشکی، پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع شد و اکنون درحال بررسی است.

 

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران