Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید توانست در سال ۲۰۱۷ عملکرد خوبی داشته باشد و دو رکورد قابل توجه را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شکست اتلتیکو مادرید برابر اسپانیول شور و اشتیاق را در این تیم پیش از تعطیلات سال نو از بین برد. با این حال عملکرد روخی بلانکو در این فصل قابل توجه است. شکست در بارسلونا نخستین باخت این تیم در این فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه سال ۲۰۱۷ را به عنوان تیم دوم لالیگا به پایان رساندند. البته اختلاف‌شان با بارسلونا صدرنشین زیاد است (۹ امتیاز). هم‌چنین تیم سیمئونه توانست از لحاظ کسب امتیاز بهترین سال خود را در لالیگا به ثبت برساند. روخی بلانکو در سال ۲۰۱۷ در ۳۹ هفته ۸۶ امتیاز به دست آوردند و ۶۶ گل به ثمر رساندند. تنها ۲۱ بار دروازه قرمز و سفیدپوشان باز شد.

اتلتیکو در این فصل لالیگا ۱۰ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت، ۶ تساوی کسب و تنها یک شکست را در بامداد شنبه تجربه کرد. این آمار با ثبت دو رکورد همراه شد. این تیم ۲۰ هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت و بهترین رکورد تاریخ را به ثبت رساند و توانست از رکورد خود در فصل‌های ۹۱-۱۹۹۰ و ۴۱-۱۹۴۰ با ۱۸ بازی بدون شکست عبور کند. علاوه بر این بیش از یک سال در خارج از خانه شکستی نخورد. این رکورد از ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ تا ۲۳ دسامبر ۲۰۱۷ به ثبت رسید (۲۰ بازی خارج از خانه بدون شکست). جالب اینجاست قرمز و سفیدپوشان در بازی‌های خارج از خانه بیش‌تر گلزنی کردند (۳۷ به ۲۹ گل).

روخی بلانکو در فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتایج خیلی خوبی کسب کرد و ۱۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۲ شکست (برابر بارسلونا و ویارئال) را به ثبت رساند. ۴۱ بار دروازه حریفان را باز کرد و تنها ۱۳ گل دریافت کرد. تیم سیمئونه سال را به عنوان تیم ششم آغاز کرد و در نهایت سوم شد. هم‌چنین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل

 ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • جم رکورد فروش را شکست