Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نماینده مردم اهواز در جلسه ای در دفتر مدیر عامل شرکت فولاد اکسین حاضر شد. در این جلسه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به ویژگیهای منحصر به فرد این شرکت اشاره کرد و گفت : شرکت فولاد اکسین خوزستان دارای نیروی انسانی جوان و تکنولوژی جدید و از شرکتهای منحصر به فرد نورد در دنیا و خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس محمودپور با اشاره به ضرورت تعامل مثبت شرکتهای نوردی با شرکتهای فولاد ساز بویژه فولاد خوزستان گفت: این تعاملات باعث تقویت زنجیره ارزش محصولات فولادی خوزستان می شود.

وی افزود: درسال گذشته دستاوردهای خوبی نصیب این شرکت شد که می توان به خروج از شمول ماده ۱۴۱ ، صدور احکام برخی پرونده های قضایی به نفع شرکت،تولید محصولات خاص مانند ضد سایش با نام هارد اکسین و تولید ورقهای api اشاره کرد.

من سیاسی نباید در مسائل فنی و تخصصی شرکتهای صنعتی ورود کنم/من باید مطالبات، موارد و مشکلات عمومی را پیگیری کنم

در ادامه  نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون با تقدیر از زحمات انجام شده در یکسال اخیر گفت: متاسفانه در سالهای گذشته مشکلاتی که گریبانگیر صنعت خوزستان بوده است ورود سیاسیون و افرادصاحب نفوذ در این حوزه بوده که مشکلات بزرگی را در صنعت خوزستان بوجود آورده است. به نظر من در حوزه فنی باید نیروهای متخصص جمع شوند و تصمیم اصلی را بگیرند و من سیاسی نباید باری برای این شرکت ایجاد کنم.

 همایون یوسفی با اشاره به تلاش های خود جهت حل مشکلات صنعت استان گفت: من موارد و مشکلات عمومی را پیگیری میکنم که می توان به بحث سرمایه در گردش که باید از طریق بانکها پیگیری شود، پیگیری می کنم.

وی با اشاره به نظر وزارت رفاه به صنایع زیر مجموعه نیز با توجه به نگاه ویژه دکتر ربیعی به مسائل خوزستان این امکان وجود دارد که از ارتباط مثبت میان نمایندگان استان با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بهره برد.

 یوسفی در ادامه با تاکید بر حمایت از اقتصاد داخل استان گفت: من هرجایی می روم از صنایع می خواهم که گردش مالی شرکت درون استان باشد و سود حاصل از معاملات همگی نصیب مردم خوزستان شود.

بعد از پایان این جلسه دکتر یوسفی و هیئت همراه از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)