Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل حزب موتلفه اسلامي گفت: مدعيان اصلاح‌طلبي امروز از زير بار پاسخگويي فرار مي‌کنند. برخي از آنها دولت را تنها گذاشته‌اند و از دولت طلبکارند.
به گزارش حوزه احزاب خبرگزاري فارس، محمد نبي حبيبي دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران حزب اظهار کرد: آمريکا و صهيونيسم جهاني آنچنان رسوا شده‌اند که مجمع عمومي سازمان ملل نيز اقدام ترامپ را رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

128 کشور جهان با رأي قاطع خود يکجانبه‌‌گرايي آمريکا را محکوم کردند و حاضر نشدند بر تصميم ترامپ در مورد قدس صحه بگذارند.
وي گفت: نماينده آمريکا در سازمان ملل کشورها را تهديد کرد اما اين تهديد اثري در رأي نمايندگي‌هاي عضو سازمان ملل نداشت.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي افزود: رأي اين کشورها در حقيقت اعلام رفراندوم عليه تبهکاري‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه و جهان بود.
حبيبي با اشاره به اوج‌گيري انتفاضه سوم در سرزمين‌هاي اشغالي گفت: رژيم صهيونيستي هر روز جنايت جديدي در سرزمينهاي اشغالي مرتکب مي‌شود. اين رژيم با اعمال خشونت دهها نفر را در انتفاضه سوم به شهادت رسانده است و صدها نفر را زخمي و روانه زندان کرده است. حقوق بشر از نظر حکام رژيم صهيونيستي بي معني است. امروز سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين به صورت يک زندان اداره مي‌شود و زندانبان آن نتانياهو است.
وي با اشاره به جشن‌هاي پيروزي در عراق و سوريه گفت، در حالي که مردم عراق و سوريه شکست داعش را جشن گرفته‌اند در تل‌آويو و واشنگتن آمريکايي‌ها صهيونيستها اعلام عزا کرده‌اند و اين پيروزي را به همه ملتهاي آزاده جهان تبريک مي‌گوييم.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي به اوضاع وخيم يمن اشاره کرد و گفت: عربستان هر روز جنايت جديدي در يمن مرتکب مي‌شود. تمام توطئه‌هاي رياض در صنعا به شکست انجاميده است. رياض فقط به کودک‌کشي و نسل‌کشي روي آورده است و صداي جهان از مظالم سعوديها در يمن بلند است.
حبيبي با اشاره به روحيه مقاومت در مردم يمن گفت: مردم يمن چون کوه ايستاده‌اند و رزمندگان يمني کاخهاي قارون‌هاي سعودي را با موشکهاي خود هدف قرار داده‌اند. سعوديها خيلي زود مجبور به تسليم خواهند شد. چون فرياد جامعه جهاني از ظلم‌هاي آنها به آسمان بلند است.
وي در ادامه به وقوع زلزله در تهران اشاره و تاکيد کرد: زلزله 2/5 ريشتري تهران و ديگر زمين لرزه‌هايي که در ساير نقاط کشور رخ مي‌دهد، بايد برخي مسئولان را از خواب بيدار کند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي آماده‌باش نيروهاي امدادي را تحسين‌برانگيز خواند و گفت: ستاد بحران در تهران بلافاصله تشکيل شد اما عدم حضور برخي از مسئولان در اين ستاد سئوالاتي را برانگيخته است که آيا براي اين قبيل امور در شهر تهران، آيا استانداري و شهرداري تهران مسئوليت مستقيم دارند؟
حبيبي زلزله 2/5 ريشتري را يک مانور عملي تحميل شده به مسئولين ستاد بحران توصيف کرد و گفت: به هر حال ما بايد يک مانور عملي را در باره زلزله برگزار مي‌کرديم و مردم هم بايد در اين ارتباط همکاري کنند و اين محاسبه را داشته باشند که چه کمکي مي‌توانند در حل بحران زلزله داشته باشند.
وي در ادامه با اشاره اظهارات رئيس‌جمهور در همايش حقوق شهروندي تصريح کرد: دولت مي‌گويد بودجه ندارد اما هر از چندي همايش‌هاي ميلياردي برگزار مي‌کند.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي حضور همه کابينه دولت و مسئولان و نيز شمار زياد ميهمانان از سراسر کشور را هزينه‌بر توصيف کرد و گفت: حرف‌ها و توصيه‌هاي رئيس جمهور را مي‌شد از رسانه ملي گوش داد و به آن عمل کرد.
حبيبي افزود: دولت بايد به هشدار مراجع عظام تقليد توجه کند و مسايلي که معيشت مردم را در خطر مي‌اندازد دقت کند.
وي تصريح کرد: رئيس جمهور در اين همايش گفته است؛ وقتي کسي مي‌آيد از ما کنتور آب مي‌خواهد چرا از دين و مذهبش سؤال مي‌کنيم. چرا مي‌گوييم بيا اول بگو که دين و مذهبت چيست؟ براي کدام گروه هستي؟ نماز شب مي‌خواني يا نه. روزه و نماز مستحبات را انجام مي‌دهي؟ و…. چه کار به مردم داريد خوب آب مي‌خواهد بدهيد!
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي اظهار کرد: واقعاً جاي تعجب است حتي يک مورد از اول انقلاب تاکنون در مورد دادن کنتور آب و برق به کردم وجود ندارد که دستگاه‌ها چنين کاري کرده باشند! بر فرض در دولت اعتدال اين کار انجام شده است؛ چرا آقاي رئيس‌جمهور آن را در يک همايش مطرح مي‌کند؟ چرا تاکنون اقدامي براي اين خبط عظيم نکرده است.
حبيبي گفت: مدعيان اصلاح‌طلبي امروزها از زير بار پاسخگويي فرار مي‌کنند. برخي از آنها امروز دولت را تنها گذاشته‌اند. اينکه در پست‌هاي مديريتي شريک باشند و از دولت طلبکاري مي‌کنند و در عين حال هزينه‌هاي اين شراکت را نپردازند، يک بي‌انصافي سياسي است.
وي با بيان اينکه دولت در هر صورت بايد به سؤالات مردم پاسخ قانع کننده بدهد، تصريح کرد: برخي از حرف‌هاي حساب نشده رئيس‌جمهور در اين همايش ممکن است مستند گزارش‌هاي حقوق بشري غرب قرار گيرد و بدون هزينه ما را متهم و محکوم کنند. چرا رئيس جمهور در اعلام مواضع خود در اين همايش‌هاي پر هزينه از نوع حرف‌هاي انتخاباتي ارائه مي‌دهد.
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: سالروز قيام تاريخي مردم ايران در 9 دي که پاسخ به شرارت فتنه‌گران بود نزديک است با بازخواني اين قيام حماسي بايد سطح هوشياري را طوري بالا ببريم که از يک سوراخ دوبار گزيده نشويم. دشمن امروز در حال بازتوليد بحران‌هاي ساختگي است کشور را مي‌شود با تدبير و عقلانيت سياسي خوب اداره کرد.
حبيبي با اشاره به رحلت عالم رباني آيت الله حائري شيرازي گفت: مرحوم حائري شيرازي يک انقلابي سياستمدار و يک سياستمدار بصير و حکيم بود. او در عين حال يک معلم اخلاق بود که رفتار و گفتارش حکايت از خلق و خوي الهي داشت. حزب مؤتلفه اسلامي رحلت جانسوز اين عالم رباني را به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب و خانواده داغدارش و نيز مردم عزيز ايران تسليت عرض مي‌کند.
وي همچنين با اشاره به شهادت «علي خوش‌لفظ» گفت: شهادت اين شهيد والا مقام يادآور خاطرات حماسي دوران دفاع مقدس بود. ان‌شالله خداوند متعال او را با حضورت اباعبدالله الحسين عليه السلام محشور بفرمايد. حزب موتلفه اسلامي اين شهادت را به خانوده محترم ايشان تبريک و تسليت عرض مي‌کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی صبح روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رییس و سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد.


در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق مسئولین این حزب نسبت به ورزش و حضور موثر چهره هایی همچون دکتر بادامچیان، دکتر غفوری فرد، محمدرضا یزدانی خرم و محمد مهر آیین در این عرصه، از اعضای کارگروه ورزش این حزب به عنوان نیروهای متخصص و دلسوز یاد کرد که در راستای همان اهداف گام بر می دارند.

وی همچنین ضمن بر شمردن پاره ای مشکلات ورزش، اقدامات مسئولین کمیته ملی المپیک در جهت افزایش حقوق دریافتی ورزشکاران اعزامی و مدال آوران، فعالیت های مستمر و موثر کمیسیون های مختلف و دیگر تحولات صورت گرفته در این مجموعه را چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد.

در ادامه محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تبیین سیاست های کلی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: از بدو قبول مسئولیت در کمیته ملی المپیک با چالش هایی مواجه بودیم اما باید به این موضوع واقف بود که برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود جدای از تامین بودجه و سرمایه بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و وحدت داریم و همه باید دوشادوش همدیگر و هماهنگ با سیاست های کلان ورزش کشورحرکت کرد.اینکه بسیاری از فدراسیون ها در گذشته با سرپرست اداره می شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود این دیگر به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد:در همین راستا در کمیته تلاش کردیم تا با کار کارشناسی،پرداختی بودجه فدراسیون را مشخص و در موعد مقرر آنرا پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه های خود با مشکل مواجه نشوند چرا که کار آنها آماده سازی و اعزام به رقابت های قاره ای و جهانی برای کسب سهمیه و مدال است لذا باید مورد حمایت واقع شوند این امر خود باعث افزایش همدلی و همگرایی مجموعه ورزش کشور خواهد شد و کمیته در همین زمینه تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها دارد تا بیش از پیش جهت داشتن وررزش قوی برای ایران قوی حرکت نماییم .

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:در کمیته هم باید جدای از تخصص گرایی با توجه به نوع خدمات ارائه شده ضمن افزایش توانمندی و امکانات،با ارائه خدمات لازم در کنار و حامی و فدراسیون ها باشیم.

خسروی وفا افزود: باید قبول کنیم در برهه ای از زمان ایراداتی در بخش فدراسیون ها داشته ایم به عنوان مثال بسیاری از فدراسیون ها با سرپرست اداره می شدند که همین موضوع کار را سخت می کرد هر چند در حال حاضر شرایط بهتر از گذشته شده در مورد بودجه فدراسیون ها به این موضوع اشاره کنم که پرداختی کمیته هدفمند شده، پول را به موقع می پردازیم و بالطبع انتظار داریم فعالیت هدفمند داشته باشند. خوشبختانه امروزه، تنش در فدراسیون ها به حداقل رسیده اما برخی تنش ها به خاطر اطلاعات نادرستی است که از داخل به خارج ارسال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:ضمن تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داریم با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هم تعامل خوبی داشته و تا کنون هم برای المپیک پاریس سهمیه های خوبی کسب شد البته عده ای به تعداد اندک کاروان اعزامی پاریس اشاره می کنند حال آنکه اگر تیم های والیبال و بسکتبال را که در این دوره امکان کسب سهمیه را پیدا نکردند کنار بگذاریم، کاروان اعزامی خوبی در اختیار داریم. کسب سهمیه وظیفه فدراسیون های ورزشی است و ما در این زمینه نقش حامی و پشتیبان آنها را ایفا می کنیم هر چند اعتقاد دارم توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر و هدفگذاری دقیق شاهد نتایج بهتری باشیم و با همین تفکر یعنی داشتن کاروان کیفی پیش بینی می کنم در بازیهای آینده آسیایی (ناگویا -ژاپن)نتایج بهتری کسب و حتی شانس پنجم شدن هم داریم.البته اگر مثل امسال، یعنی در سال المپیک، نیمی از بودجه کمیته المپیک را کم نکنند به همین دلیل در حال رایزنی هستیم تا مشکل برطرف شود که امیدوارم بزودی این مسئله را حل کنیم. دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک پاریس اظهار داشت: مشکلی در پرداخت بودجه فدراسیون ها نداریم و حتی در سال گذشته بیشتر از مبلغ تعیین شده به بسیاری از فدراسیون ها پرداختی داشتیم و کمیته ملی المپیک به عنوان حامی تمام تلاشش را برای حمایت از فدراسیون ها انجام داد ولی جدای از موارد فوق باید برای موفقیت از حواشی هم دوری کرد.

لازم به ذکر است در این نشست جمعی از اعضای کارگروه ورزش نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با روند تسریع فعالیت ها، اتخاذ تمهیدات لازم جهت موفقیت در المپیک پاریس، برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه ورزش در بازیهای آسیایی آینده(ناگویا)، توجه بیش از پیش به مبانی فرهنگی، دیپلماسی ورزش، برون رفت از پاره ای چالش ها و موارد مختلف دیگر مطرح کردند. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901140

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!