Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:38:07 GMT

آمریکا دشمن صلح و حقوق بشر است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۴۰۶۶

آمریکا دشمن صلح و حقوق بشر است

خبرگزاری شبستان:رهبر مسحیان مارونی در لبنان آمریکا را دشمن صلح و حقوق بشر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دیلی استار، رهبر مسیحیان مارونی در لبنان از آمریکا خواست تا از تصمیم خود برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی صرفنظر کند.

بشاره پطرس الراعی در سخنرانی برای مسیحیان در «بکرکی» (مقر مسیحیان مارونی لبنان) همبستگی خود را با فلسطینی ها در مورد مسئله بیت المقدس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آمریکا را دشمن صلح و حقوق بشر دانست و گفت:هویت مسیحی ما از ماموریت ما جدایی ناپذیر است بنابراین ما در لبنان و در این منطقه مسئولیم تا حقیقت را بگوییم،عدالت را اجرا کنیم ،پل برادری بسازیم و صلح را تحکیم کنیم.

الراعی همچنین نسبت به واکنش آمریکا در قبال کشورهایی که مخالف اقدام ترامپ برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هستند ابراز ناراحتی کرد.

این در حالی است که تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در این زمیته اعتراضات گسترده ای را در سراسر جهان و خاورمیانه در پی داشت.

اعضای مجمع عمومی سازمان ملل روز پنج شنبه با 128 رای موافق در برابر 9 رای مخالف ،تصمیم آمریکا درباره بیت المقدس را رد کردند.

این در حالی است که دولت ترامپ تهدید به قطه بودجه کشورهایی کرده بود که از علیه تصمیم واشنگتن درباره بیت المقدس رای بدهند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند