Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:33:23 GMT

پیشرفت 70 درصدی احداث ترمینال سلام

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۴۱۹۶

پیشرفت 70 درصدی احداث ترمینال سلام

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام ‌خمینی (ره) گفت: پیشرفت فیزیکی ترمینال سلام در فرودگاه امام، به حدود 70 درصد رسیده است و انتظار می رود تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

ایران آنلاین /کورش فتاحی افزود: خوشبختانه ساخت ترمینال سلام در فرودگاه امام در چند ماه اخیر بالغ بر 25 درصد رشد داشته و روند ساخت آن با سرعت بیشتری در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز امیدواری کرد که سال آینده همزمان با آغاز مناسک حج (فصل تابستان) بتوان از ترمینال سلام بهره‌برداری کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با اشاره به اینکه علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی در ترمینال سلام در صدد ایجاد ترمینال گالری هستیم، افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌های در دست اجرای شرکت شهر فرودگاهی امام ایجاد ترمینال گالری سلام است و در نظر داریم تا با مشاوره‌های صاحبنظران و نیز حضور مشاوران و استادان سازمان میراث ‌فرهنگی و گردشگری کشور، ترمینال سلام در شان ایران اسلامی به بهره برداری برسد.
رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص آخرین مراحل طرح جامع شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: برای نخستین بار طرح جامع شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تهیه، تکمیل، تایید و به تصویب هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی رسید و متعاقب آن از سوی معاونان و مشاوران وزارت راه و شهرسازی تایید شده که مراحل نهایی را برای ابلاغ طی می کند.
اکنون ترمینال شماره یک فرودگاه امام (ره) بیش از 5 میلیون مسافر ظرفیت دارد، اما سالیانه بیش از 8 میلیون مسافر از این ترمینال تردد می کنند و با افتتاح ترمینال 5 میلیون نفری سلام، ظرفیت این فرودگاه در 35 کیلومتری تهران سالیانه به بیش از 13 میلیون نفر افزایش می یابد./پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی