Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@02:12:24 GMT

یک پوند هدیه کریسمس هر نظامی انگلیسی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۴۴۶۳

یک پوند هدیه کریسمس هر نظامی انگلیسی

به گزارش جهان نيوز ، روزنامه «سان» چاپ لندن اعلام کرد که وزیر دفاع انگلیس 500 پوند برای تجلیل از کریسمس اختصاص داد و هر نظامی انگلیسی در افغانستان یک پوند عیدی دریافت کرده‌ است.

یک نظامی انگلیسی مستقر در کابل به «ساندی‌تایمز» نیز گفته است که نیروهای آمریکایی برای تجلیل از روز کریسمس درخت‌ کریسمس، تحفه و بوقلمون دریافت کرده‌اند و قرار است فیلم جدید «جنگ ستارگان» را نیز برای سربازان آمریکایی اکران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گرچه ما به اندازه آمریکایی‌ها پولدار نیستیم اما حتی نظامیان دانمارکی و موغلستان نیز پول بیشتری برای برگزاری کریسمس دریافت کرده‌اند.

یک سرباز انگلیسی اظهار داشت: با پولی که به آنها برای کریسمس داده شده است حتی نمی‌توانند یک فنجان قهوه سفارش دهند در حالی که نظامیان آمریکایی حتی برای گربه‌های خودشان در پایگاه نظامی پول بیشتری دریافت می‌کنند.

این در حالی است که نیروهای خارجی به ویژه نظامیان انگلیسی و آمریکایی میلیاردها دلار از تجارت و قاچاق مواد مخدر به خارج از افغانستان به دست می‌آورند.

در حالی که در گذشته ولایت هلمند حوزه استحفاظی نظامیان انگلیسی بود و آنها از مواد مخدر و اورانیوم این ولایت بهره می‌بردند اما نیروهای آمریکایی سه سال پیش با عملیات وسیع نظامی این ولایت را از کنترل نظامیان انگلیسی خارج کردند.

پیش از این اخبار متعددی از قاچاق مواد مخدر توسط نظامیان آمریکایی و سازمان «سیا» از افغانستان به آمریکا و سایر کشورهای غربی منتشر شده است.


منبع : تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • بازخوانی یک جنایت
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان