Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقی میرزا کریمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: شکارچیان قانونمند باید به سامانه صدور مجوز شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست به نشانی اینترنتیeservice.doe.ir مراجعه و با مطالعه راهنمای ثبت اطلاعات، در سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه، ایجاد سیستم یکپارچه کشوری برای ثبت‌نام الکترونیکی درخواست صدور پروانه شکار و صید است، افزود: این اقدام به‌منظور کاهش مراجعات،کاهش ضریب خطا در اعمال محرومیت‌ها ، دسترسی به بانک اطلاعات متخلفان شکار و صید درسراسرکشور،ثبت پروانه‌های صادره ، ثبت دفاتر شناسایی شکارچیان و روند تمدید آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزا کریمی گفت: هرگونه صدور پروانه شکار و صید منوط به ثبت‌نام و درج اطلاعات متقاضی در این سامانه است و متقاضیان باید از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/

شکارچیان قانونمند در سامانه شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ثبت‌نام کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ داود میرشکار گفت: اگر می‌خواهیم سالم باشیم و زندگی خوبی روی زمین داشته باشیم باید زمین و محیط زیست پاک داشته باشیم.

بنابراین باید چیزهایی که زمین را آلوده می‌کنند و موجودات روی زمین را از بین می‌برند کمتر استفاده شوند یا استفاده نشوند و پلاستیک هم یکی از بحران‌های کره زمین شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: پلاستیک‌ها در زمین آنقدر زیاد شده‌اند که در حال ایجاد بحران برای کره زمین هستند و موجودات زنده از بین می‌برند و اگر روند استفاده از پلاستیک ادامه داشته باشد، در آینده شرایط خوبی در زمین نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک گفت: باید برای خرید، از ساک‌های چند بار مصرف یا سبدهای پارچه‌های استفاده شود. 

 یکی از معضلات کنونی کره زمین وجود پسماندهای پلاستیکی است و برآورد شده است که در دنیا حدود ۳۲۰ میلیون تن پلاستیک مصرف می‌شود. این پلاستیک‌ها در محیط زیست می‌مانند و موجب می‌شوند بسیاری از تنوع زیستی از بین بروند. 

دوم اردیبهشت ماه به نام روز زمین پاک نامگذاری شده است

.

دیگر خبرها

  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم