Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکزلرستان،با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، سید امین قاسمی به‌عنوان سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان معرفی شد.
سیدامین قاسمی متولد بهبهان  و دارای کارشناس عمران،راه و ساختمان و کارشناس ارشد MBA مدیریت اجرایی است. سابقه معاونت گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در استان کهکیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را در کارنامه‌ی کاری خود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌ازاین غلامرضا سلیمانی به مدت ۲۸ ماه به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر

علی اصغر طاهری باب اناری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر با بیان اینکه تاکنون اقامت بیش از ۲ هزار نفر در شب در این شهرستان ثبت شده است، اظهار کرد: استقبال مسافران نوروزی و بازدید کنندگان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان بسیار گسترده بوده به طوری که تاکنون بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن  این شهرستان بازدید کرده اند. 

او گفت: برنامه نوروزگاه در این شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنر‌های سنتی همچنین برپایی سیاه چادر‌های عشایری در این شهرستان برگزار شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر افزود: این شهرستان دارای بیش از ۳۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی و ۱۰ اقامتگاه بومگردی و ۲ روستای هدف گردشگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • بازدید بیش از ۳۸۱ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر