Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علی عیسی‌زاده درباره شکست نفت آبادان مقابل استقلال گفت: بچه‌های ما امروز تلاش کردند و خوب هم بازی کردند اما ما در فاصله زمانی کم ۳ بازی سنگین بیرون از خانه انجام دادیم و مقابل پرسپولیس و استقلال به میدان رفتیم. از طرفی هم یکسری از بازیکنان بیمار شدند و کاری نمی‌شد کرد.

وی درباره اینکه در چند روز اخیر اتفاقات حاشیه‌ای برای نفت آبادان رخ داد و روند این تیم چگونه خواهد شد، افزود: درباره گذشته که نباید حرف بزنید، باید درباره آینده حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی‌زاده درباره اینکه اگر نفت آبادان مقابل استقلال در جام حذفی شکست بخورد و آیا همچنان از کمالوند حمایت خواهد کرد، اظهارداشت: ما از کمالوند همچنان حمایت می‌کنیم و شک نکنید که انتقام این شکست را در جام حذفی از استقلال خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: نه رئال مادرید و نه بارسلونا نمی‌توانند در محدوده زمانی کم ۴-۵ مسابقه سخت را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دهند. ما به خاطر کمک به سازمان لیگ و جلوگیری از عقب افتادن برنامه‌ها در تعطیلات با پرسپولیس بازی کردیم و در واقع ما تعطیلاتی نداشتیم. این مسئله فشار زیادی به بچه‌های تیم وارد کرد اما وقتی ما به فدراسیون و سازمان لیگ کمک کردیم تا بازی‌ها انجام شود آنها هم باید امکاناتی را فراهم کنند تا با شرایط برابری با سایر تیم‌ها بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درخصوص غیبت کمالوند در نشست خبری روز گذشته و اینکه گفته شده بود او در جلسه هیأت مدیره در آبادان حضور دارد، خاطرنشان کرد: من از این موضوع بی‌خبرم چرا که ظهر امروز از آبادان به تهران آمدم و از فرودگاه مستقیم راهی استادیوم شدم و در جریان این مسئله نیستم.

وی خاطرنشان کرد: ما خوشبختانه جلسات مثبتی را انجام دادیم اما اینکه کمالوند به خاطر حضور در جلسه هیأت مدیره در نشست خبری حضور نداشته اینطور نیست. جلسه هیأت مدیره ما در تهران انجام شد چرا که یکسری از اعضای هیأت‌مدیره ما در تهران هستند و یکسری هم در آبادان. امروز هم دیدید که نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به استادیوم آمده بود تا پیگیر کارها باشد.

روز گذشته مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت آبادان در خصوص غیبت فراز کمالوند در نشست خبری عنوان کرده بود که او به آبادان رفته تا در نشست هیأت مدیره حضور داشته باشد.

602

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان باشگاه لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان با یک گل میهمان خود مس رفسنجان را پشت سرگذاشت و با ۱۹ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دراین بازی علی یوسف در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد.

تیم مس رفسنجان از دقیقه ۸۶ به علت اخراج محمدرضا مهدوی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم استقلال خوزستان درمقابل میزبان خود سپاهان اصفهان به تساوی یک بریک دست یافت و با ۲۲ تمتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴۵+۱ برای میزبان گلزنی کرد و جواد آقایی پور در دقیقه ۶۷ بازی را به تساوی کشاند.

تیم فولادخوزستان با ۲ گل مغلوب میهمان خود تیم تراکتور تبریر شد و با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

جفرسون باهیا بازیکن تیم فولادخوزستان با دریافت قرمز در دقیقه ۷۸ از بازی اخراج شد.

درهفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان، ببست ودوم اردیبهشت ماه مقابل تیم آلومینیوم اراک به میدان می‌رود و تیم‌های فولادخوزستان و استقلال خوزستان، بیست وچهارم اردیبهشت ماه در مقابل تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران می‌روند.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند