Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:48:00 GMT

استقلال 700 دقیقه بدون گل خورده

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۷۰۰۸

استقلال 700 دقیقه بدون گل خورده

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی توانست با نتیجه پر گل چهار بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در این بازی هم به مانند چند دیدار گذشته دروازه اش را بسته نگه داشت تا رکورد 700 دقیقه بدون گل خورده را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آخرین گلی که سید حسین حسینی دریافت کرده است در دقیقه ۲۳ در دربی و از روی نقطه پنالتی توسط علی علیپور بوده است و از آن پس تاکنون هیچ گلی را دریافت نکرده است.

شاگردان شفر توانستند با برد ۲۳ امتیازی شوند و به رده ششم صعود کنند.

انتهای پیام/

رکورد جدید تیم استقلال در لیگ هفدهم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد

دروازه‌بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

گفتنی است در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی (جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به رای کمیته انضباطی طعنه زد و آن را لطف این کمیته خواند و درنهایت گفت: «این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

پس از آن شایعه شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه کمیته انضباطی با حسینی چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»