Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار مخزن گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه بخش سردشت دزفول در عصر روز یکشنبه موجب آتش سوزی گسترده و وحشت مردم دزفول شد.
صدای این انفجار علاوه بر دزفول در شهرهای اندیمشک و گتوند نیز شنیده شده است.
حبیب اله آصفی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انفجار تعدادی مصدوم بر جای گذاشت که برخی به صورت سرپایی مداوا شده و از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه فوتی نداشته است اظهار کرد:آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشانی و سایر دستگاه های امدادی کاملا مهار شده و با هماهنگی دستگاه های ذیربط شرایط به روال عادی بازگشته است.
به گزارش ایرنا از اورژانس 115 در حادثه انفجار گاز و آتش سوزی ناشی از آن هفت نفر مصدوم شدند که 2 نفر از آنان به دلیل شدت سوختگی به اهواز اعزام شدند.
گفته می شود تاکنون از اعضای خانواده سرایدار ساکن در محل حادثه خبری در دست نیست.
6068/7278
خبرنگار : رقیه کردی** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و قراراست با حفر چاه های متعدد و سایر راهکارها رفع گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و‌ برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماندهای مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

 

دیگر خبرها

  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان