Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد اینکه مطرح شده دولت توجه کمتری به استقلال دارد گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردم چنین چیزی درست نیست چرا که دولت به صورت یکسان به استقلال و پرسپولیس توجه می کند و جدا از این، مسئولان دولت حتی در بعضی مواقع هم به استقلال و هم به پرسپولیس به طور ویژه توجه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زمین صنایع دفاع نیز با پیگیری من و دیگر مدیران باشگاه انجام و با لطف و حمایت مسئولان دولت این امر محقق شد.به همین دلیل گفتم دولت حتی در جاهایی بیشتر استقلال را مورد توجه قرار داده. دولت هیچ گاه این دو تیم را نادیده نمی گیرد و هر آنچه را که در هر مقطعی نیاز استقلال و پرسپولیس خواهد بود را در اختیار آنها قرار می دهد.

مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت می شود

او درباره وضعیت پرداختی بازیکنان گفت :با توجه به هماهنگی هایی که انجام دادیم در نهایت طبق زمان بندی قرارداد بازیکنان پرداخت می شود تا سقف دریافتی آنها به 50 درصد برسد. خوشبختانه ما هیچ مشکلی امسال در رابطه با تامین منابع مالی برای پرداخت قرارداد کادر فنی و بازیکنان نداریم.

بازیکن مورد نیاز شفر جذب می شود

زمانی همچنین در مورد جذب بازیکنان جدید گفت:طبق درخواست شفر بررسی یک یا 2 بازیکن در دستور کار قرار گرفته که به طور حتم پس از اقدامات لازم مدیر عامل باشگاه بازیکن مورد نیاز سرمربی تیم را جذب می کند.

بازیکنان استقلال باید بدانند در باشگاه بزرگی همچون استقلال قرار دارند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین در مورد هک شدن اینستاگرام مهدی قائدی و حواشی اخیر اتفاق افتاده برای این بازیکن گفت:در هر صورت تمامی بازیکنان استقلال باید بدانند در باشگاه بزرگی همچون استقلال قرار دارند و به همین منظور آنها نباید اجازه دهند هر فردی به حریم خصوصی شان ورود کند.

2 عضو جدید به کمیته فنی اضافه شدند

زمانی همچنین در مورد حضور همدانی و حسن زاده در کمیته فنی باشگاه گفت:با توجه به تصویبی که در هیئت مدیره صورت گرفت قرار است از این پس همدانی و حسن زاده فعالیت خود را در این کمیته آغاز کنند.در مورد نوری هم قرار شد از حضور او در آکادمی باشگاه استفاده شود.

وضعیت جباری را شفر مشخص می کند

عضو هیئت مدیره استقلال همچنین درباره وضعیت جباری بیان کرد:در مورد وضعیت این بازیکن هم شفر تصمیم گیرنده نهایی است و این موضوع در نشست هیئت مدیره به تصویب رسید.

استقلال به روز های اوج خود رسیده است

زمانی درباره دیدار امروز استقلال و صنعت نفت آبادان بیان کرد:روز های خوب استقلال را از هفته دهم مسابقات پیش بینی می کردم اما افرادی بودند که به پیش بینی های من اعتقاد نداشتند که جا دارد آنها از من عذر خواهی کنند چرا که خیلی از مواردی را که می گفتم جدی نمی گرفتند. خوشبختانه تمام پیش بینی های من که به شوخی گرفته می شد به واقعیت پیوست چرا که به فوتبال شناخت کامل دارم.بازی امروز استقلال روان،جالب و با برنامه بود و باید بگویم استقلال تازه به روز های اوجش رسیده است و ما هم امیدواریم همین روند در رقابت های جام حذفی و لیگ برتر ادامه داشته باشد و همچنین بتوانیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز نتیجه بگیریم.

از تمامی بازیکنان،کادر فنی و هیئت مدیره تشکر می کنم

او ادامه داد:جا دارد از تک تک بازیکنان و کادر فنی و تمامی همکارانم در هیئت مدیره که همه عوامل را برای این برد ها فراهم کردند تشکر کنم تا به این ترتیب اعضای تیم بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.خوشبختانه از نظر مالی مشکلی نداریم و این مسئله از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می کند.

پاداش بازیکنان در صورت جلسه هیئت مدیره

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت پاداش بابت برد های تیم گفت: قطعا در نشست هیئت مدیره بر اساس پیشنهاد مدیر عامل باشگاه نسبت به پرداخت پاداش به بازیکنان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است