Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:03:56 GMT

فیلم لحظه حمله شیر سیرک به مربی‌اش در مشهد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۷۷۷۷

فیلم لحظه حمله شیر سیرک به مربی‌اش در مشهد + عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک قلاده شیر گرسنه، در نمایش سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، سرمربی خود را به دهان گرفت که حضور بموقع پلیس مانع از مرگ حتمی مربی شد.

حجم ویدیو: 19.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38

ساعت 11.10 در تاریخ 15 آذر 85، تعدادی از تماشاگران سیرک کوهستان پارک شادی مشهد، با مشاهده تقلای مربی سیرک که سرش در دهان شیر بود، ابتدا چنین تصور کردند این حرکت مربی هم جزئی از نمایش است، اما وقتی متوجه شدند شیر گرسنه و خشمگین با فشار آرواره‌های خود قصد جدا کردن سر مربی را دارد، وحشت‌زده از محل سیرک متواری شدند و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال این تماس، بلافاصله مأموران در محل حادثه Incident حضور یافتند و مشاهده کردند یک قلاده شیر تنومند با حمله به مربی خود و زخمی کردن وی، سر او را به دهان گرفته و تلاش دیگر مربیان برای نجات مربی نگون‌بخت بی فایده است.
به دنبال این ماجرا و از آنجا که هر لحظه احتمال می رفت سر مربی با آرواره‌های شیر تنومند از بدنش جدا شود، یکی از مأموران انتظامی با شلیک گلوله به شیر خشمگین، مربی را که آخرین لحظات عمر خود را سپری می کرد، نجات داد.
با نجات مربی 22 ساله، وی که از ناحیه سر، دست، پا و گردن به‌شدت مجروح شده بود، به کمک مأموران پلیس و با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
این شیر خشمگین که "اسکار" نام داشته است تا آن زمان، به مدت شش سال تحت تعلیم و تربیت مربی جوان خود قرار داشت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • فرار کردن یک فیل از سیرک در آمریکا + فیلم
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • مراسم رژه روز ارتش در اصفهان و مشهد
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد
  • شهادت یک مربی تیم فوتبال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
  • مُشت های آهنین ورزشکاران بر دهان صهیونیست