Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 10 عنوان از کتاب‌هاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در مصر ترجمه و منتشر مي‌شود.
به گزارش جام نيوز به نقل از خبرگزاري فارس، انتشارات «مجتمع الثقافي المصري» به صورت رسمي حق انتشار 9 عنوان «رمان نوجوان امروز» و يک کتاب ديگر کانون را براي ترجمه به زبان عربي و چاپ آن خريداري کرده است.
بر اساس اين گزارش به دنبال مذاکره‌هاي صورت گرفته در نمايشگاه بين المللي کتاب تهران با مدير اين انتشارات تفاهم‌نامه‌اي امضا شد تا حق انتشار کتاب‌هاي «نردباني رو به آسمان» نوشته‌ي يوسف قوجق، «شاهزاده خانومي در مترو» اثر محدثه گودرزنيا، «هنگام لاک‌پشت‌ها» از عباس عبدي، «وقتي گنجشکي جيک جيک ياد مي‌گيرد» رمان محمدرضا يوسفي، «کتاب کوچک داستان‌نويسي» اثر فريدون عموزاده‌خليلي، «پيش از بستن چمدان» نوشته‌ي مينو کريم‌زاده، «عشق و رنج و بلوط» از رضا موزوني، «حتي يک دقيقه کافي است» رمان آتوسا صالحي، «غريبه و دريا» از جمال‌الدين اکرمي و «زيبا صدايم کن» اثر فرهاد حسن‌زاده در اختيار اين انتشارات قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امور بين الملل کانون هم‌اينک از امضاي قرارداد پاياني واگذاري حق انتشار اين آثار خبر داده است.
گفتني است که اين انتشارات پيش‌تر نيز حق نشر مجموعه «‌دوره عمومي فارسي، سطح مقدماتي و کتاب زبان‌آموز» مهدي ضرغاميان از توليدات کانون زبان ايران را خريداري و اين اثر را منتشر کرد.
«مجتمع الثقافي المصري» که يک موسسه‌ فرهنگي در مصر است، با توجه به تعداد رو به افزايش علاقه‌مندان به يادگيري زبان فارسي در اين کشور مرکزي را در انتشارات خود راه‌اندازي کرده‌اند که در آن به آموزش و ترجمه کتاب به زبان فارسي و عربي مي‌پردازد. به گفته‌ي مدير اين موسسه آشنايي مردم منطقه و کشور مصر با فرهنگ غني و زبان فارسي از اهداف مهم اين پروژه است.
فارس
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب