Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که استقلال این گونه بتواند از قعر جدول جدا شود و پس از گذشت چند ماه به چنین روزهای باشکوهی برسد. رده ششم نهایت آمال هواداران استقلال نیست اما آنها تیمی را می بینند که روز به روز بهتر و البته ترسناک تر می شود و مسبب این اتفاق کسی نیست جز وینفرد شفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیرمرد 67 ساله استقلال با تفکرات فوق العاده شخصیت جلبش استقلال را به جایی رسانده که به جای زدن دو گل در 7 مسابقه(اتفاقی که ابتدای این فصل با منصوریان رخ داد) به جایی برسد که در دو بازی 7 گل به ثمر برساند(مقابل سپاهان و صنعت نفت). 

 

بی تردید در استانه سال نوی میلادی به همه ثابت شد که بابانوئل همیشه قرمز نمی پوشد. یک بابانوئل ممکن است با شال آبی بیاید و به هواداران یک تیم، برد و بازی زیبا هدیه بدهد!

ایلنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

دروازه بان استقلال می‌گوید: کاری به بازی‌های حریف نداریم. انشالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. انشالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است