Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

وینفرد شفر پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: شب گذشته در هتل بازیکنان و اعضای باشگاه برای من به مناسبت سال جدید میلادی جشن کریسمس گرفتند و روی سرم برف زدند و گفتند که هدیه شما را در زمین می‌دهیم. برای ما بسیار خوب بود که مقابل تیم خوب نفت پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم از همه بازیکنانم تشکر کنم. بخصوص امید ابراهیمی که کاپیتان تیم است او دو روز مریض بود و نمی‌دانستیم که بازی می‌کند او کاپیتان واقعی است و شخصیت خوبی  دارد.

* تمرکزمان باید به بازی های آینده باشد

وی افزود: همه بازیکنان خوب بودند دروازه‌بان ما هم خیلی خوب مقابل ضربات کرار ایستاد. با تمرکز بازی کردیم و بازیکنان آنچه را که در تمرینات و آنالیز به آنها گفته بودیم در زمین به خوبی اجرا کردند. این فقط یک بازی بود بازی بعدی ما زود فرا می‌رسد. تمرکزمان را بر روی بازی‌های آینده می‌گذاریم. از اعضای کادر فنی تیم تشکر می‌کنم از اشکان نامداری، خانبان، ساشا پسرم و همچنین بیژن طاهری که مریض بود و در بیمارستان بستری شده است. از اعضای کادر پزشکی تیم، کادر ماساژور و همچنین تیم عکاس و خبرنگاران هم در باشگاه تشکر می‌کنم. 

* برای حضور محسن کریمی خوشحالم

شفر تصریح کرد: کاری که ما انجام می‌دهیم مثل این است که یک بذری را داخل خاک بکاریم و از آن مراقبت کنیم تا رشد کند و بالا بیاید. همه می‌دانیم که  با کار تیمی شانس موفقیت داریم. برای حضور محسن کریمی هم خوشحالم او مدت‌ها در فهرست تیم ما نبود و فقط در تمرینات شرکت می‌کرد و به او می‌گفتم امیدوارم زودتر او را در لیست تیم ببینم.

* نیمکت ‌نشینی بازیکنان به خاطر ضعف و قوت بازیکنان نیست

سرمربی استقلال با اشاره به بازیکنان نیمکت‌نشین عنوان کرد: از بازیکنان ذخیره تیم هم تشکر می‌کنم وقتی نیمکت خوب نداشته باشی نمی‌توانیم برنده شوی، نیمکت ‌نشینی بازیکنان به خاطر ضعف و قوت بازیکنان نیست بلکه به خاطر مسائل تاکتیکی است. همچنین می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که هر وقت به حضورشان نیاز داریم به موقع می‌آیند و از تیم حمایت می‌‌کنند از داور و کمک‌داور هم تشکر می‌کنم همچنین از خبرنگاران به خاطر انتشار اخبار صحیح متشکرم.

* امیدوارم بازیکن مدنظرمان زودتر به ما اضافه شود

 وی در مورد جذب مهاجم خارجی گفت: ما باید در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، پیش از اینکه به نشست خبری بیایم با یک ایجنت صحبت کردم و امیدوارم بازیکن مد نظرمان زودتر به تیم اضافه شود، البته شاید به بازیکنان دیگری هم نیاز داشته باشیم. 

* مشکل مربی جاماییکایی حل شده است

شفر در پاسخ به این سوال که با منتفی شدن حضور مربی جامائیکایی آیا گزینه دیگری جایگزین او خواهد شد یا خیر، گفت: او می‌آید. 

 زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال و مترجم وینفرد شفر در مورد این سئوال عنوان کرد: مربی مد نظر شفر به خاطر قراردادی که در جامائیکا داشت نمی‌توانست به استقلال بیاید اما حالا مشکلش حل شده است و در حال انجام کارهای مربوط به ویزا است که با حل شدن آنها به تیم اضافه می‌شود.

* سفر یک روزه به امارات برای جشن کریسمس

  زرندی در مورد سئوالی که یک خبرنگار درخصوص آخرین شرایط جباری از شفر پرسید، گفت: شفر به این سوال پاسخ نمی‌دهد و فقط در مورد بازی صحبت می‌کند. 

سرمربی تیم استقلال در مورد سفر یک روزه‌اش به امارات تصریح کرد: سفری ۲۴ ساعته به امارات خواهم داشت تا خانواده‌ام را برای تعطیلات کریسمس در آنجا ببینم و پس از آن به تهران باز خواهم گشت. 

* مهم این است که از خوشحالی پرواز نکنیم

وی در مورد رویارویی با صنعت نفت در جام حذفی اظهار داشت: صنعت نفت یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنانش تکنیک و تاکتیک خوبی دارند. این برای ما خیلی مهم است که روی زمین باشیم یعنی از خوشحالی پرواز نکنیم و مغرور نشویم. این بازی تمام شده است و باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم تا با تمرکز وارد زمین شویم. 

* نفتی ها شانش داستند روی ضربات ایستگاهی به گل می‌رسیدند

شفر در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص ضربات کاشته به بازیکنان تیمش تذکر داده بود یا خیر، گفت: از بازیکنانم خواسته بودم خطاهای بچه‌گانه و بی‌مورد را اطراف محوطه جریمه انجام ندهند اما فکر می‌کنم چون آنها با دروازه‌بان بسیار دوست هستند این خطاها را انجام می‌دادند و مطمئن بودند که دروازه‌بان توپ‌ها را دفع می‌کند. به شاگردانم گفته بودم به جای خطا، بازیکنان حریف را به سمت بیرون از زمین هدایت کنند، فکر می‌کنم نفتی‌ها اگر کمی شانس داشتند می‌توانستند روی ضربات ایستگاهی به گل هم برسند. 

سرمربی تیم استقلال در خصوص عملکرد علی قربانی گفت: قربانی بازیکن خوبی است و به سایر بازیکنان برای گلزنی کمک می‌کند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی

مارک آندره تراشتگن به تعداد بازی های دنی آلوز رسید.

طرفداری | مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا به آمار جدیدی دست یافت.

بارسلونا امشب به مصاف والنسیا رفت و موفق به کسب پیروزی خانگی 4-2 شد. مارک آندره تراشتگن با حضور در این بازی به رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا در بین بازیکنان غیر اسپانیایی رسید و حال فقط لیونل مسی را پیش روی خود می بیند. مارک آندره تراشتگن حال در کنار دنی آلوز با 408 بازی در رتبه دوم قرار دارد و لیونل مسی با 778 بازی در رده نخست است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!