Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت آیین 9 دی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این حماسه مهم نمایش ولایتمداری، هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران و بیانگر وحدت آنان حول محور نظام، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری بود.
وی افزود: این حضور چشمگیر ثابت کرد که قشرهای مختلف ملت ایران در تمامی شرایط آماده دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی شامل اعلام حمایت مردم از ولی فقیه و اصل ولایت فقیه، ابراز انزجار از دشمنان و اثبات وفاداری نسبت به نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عمده ترین برنامه های پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد برای بزرگداشت حماسه 9 دی سال جاری شامل برپایی نمایشگاه «راه و بیراهه» در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، تولید محتوا در فضای مجازی، همایش جوانان و بینش انقلابی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه هشتم دی، حلقه های صالحین با محوریت بصیرت، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیمای مرکز استان، تبلیغات میدانی و نشست های بصیرت افزایی در مساجد و بقاع متبرکه است.
وی ابراز داشت: آیین بزرگداشت حماسه 9 دی سال جاری در یاسوج از ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و با سخنرانی «عزت الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی کشور آغاز می شود.
حجت الاسلام خاضع گفت: حماسه 9 دی تعلق به هیچ حزب، جناح و یا گروه خاصی ندارد و باید همچون سال های گذشته به طرز باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در تمامی نقاط این استان برگزار شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:  لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم