Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه رئیس جمهوری آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و اعلام کرد سرانجام روزی سفارت خود را به قدس انتقال می دهد، رومانی نیز اعلام کرد، به صورت جدی انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس را بررسی می‌کند.

ایران آنلاین /رئیس پارلمان رومانی و رهبر حزب سوسیال دموکرات این کشور در سخنانی تصریح کرد: باید از ایالات متحده الگو گرفت و سفارت خود در اسرائیل را از تل آویو به قدس انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل عملی وجود دارد، تمامی نهادهای مرکزی اسرائیل در قدس قرار دارند. سفیران و کارمندان سفارت خانه از تل آویو به قدس انتقال پیدا می‌کنند. من بر این باورم که باید به صورت جدی به انتقال سفارت خود به قدس فکر کنیم.

در همین حال، خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد که فلسطینی‌های مقیم در رومانی از مسئولان سرزمینشان می‌خواهند که گام‌های فوری را اتخاذ کرده و دست به اقداماتی برای قانع کردن مقامات رومانی جهت انصراف از تصمیم خود پیرامون انتقال سفارت خانه این کشور از تل آویو به قدس بزنند.

همزمان، سفارت رومانی در اسرائیل به روزنامه اسرائیل امروز اعلام کرد: صحبت‌ها پیرامون انتقال سفارت خانه واقعیت دارد.

در همین حال، رسانه‌های رومانیایی می‌گویند که تصمیم انتقال سفارت خانه به دلیل هراس مسئولان این کشور از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است، چراکه دولت ترامپ تهدید کرده است که از کشورهایی که با این تصمیم مخالفت کنند، حمایت‌های خود را پس می‌گیرد.

چک و فیلیپن نیز از تصمیم خود برای انتقال سفارتشان به قدس خبر داده‌اند.

رومانی از میان ۳۵ کشوری بود که به قطعنامه سازمان ملل در مخالفت با تصمیم ترامپ درخصوص قدس رأی ممتنع داد. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • بهانه های بنی اسرائیلی تل آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند